Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Asszisztens


  • A hirdetés 132 napja lejárt

Asszisztens

A Sigma Informatika Kft. informatikai asszisztenst keres, akiknek fő feladata HelpDesk hibajegy kezelő rendszerének kezelése.
Amennyiben Ön egy fiatalos csapatba vágyik és érdeklődik az informatika világa iránt, akkor várjuk pályázatát a meghirdetett pozícióra.
 
A munkakörre való könnyebb és gyorsabb felkészülést egy a cégünk által készített komplex oktatási anyag segíti.

Feladatok:

  • Német illetve magyar nyelvű hívások fogadása és rögzítése hibajegy kezelő rendszerben
  • A felmerülő problémák útmutató alapján történő megoldása, adott esetben továbbítása a megfelelő szakemberek, támogató csoportok irányába
  • Kimutatások, statisztikák elkészítése a vezetők számára
  • Informatikai rendszerek felügyelete
  • Incidens menedzsment
  • A feladatokhoz kapcsolódó adminisztrációs munkák elvégzése
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, IT vezetőkkel, a támogatásban részt vevő külső szolgáltatókkal és belső problémamegoldó csoportokkal, magyar, ill. német nyelven.
  • Az ügyfélszolgálati csoport hatékony működésének, a szolgáltatási szintek teljesítésének elősegítése
  • Az elvárt ügyfél elégedettségi szint biztosításának segítése

Elvárások:

  • Középszintű német és anyanyelvi magyar nyelvtudás --> Legalább középfokú végzettség
  • Általános informatikai alapismeretek (Microsoft Office), és érdeklődés az informatika világa iránt
  • Nyitottság a három műszakos munkarend vállalására, illetve esetenként hétvégi munkavégzésre
  • Nyitottság az új információk elsajátítására, igény a folyamatos fejlődésre
  • Erkölcsi bizonyítvány

Képességek:

  • Ügyfél orientált gondolkodásmód
  • Udvarias, empatikus, határozott viselkedés
  • Konfliktuskezelő képesség
  • Gyors, pontos, precíz munkavégzés
  • Jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
  • Kapcsolatteremtő képesség
  • Megbízhatóság
  • Önállóság
  • Problémamegoldó készség
  • Felelősségtudat, megbízhatóság, pro aktivitás
  • Jó csapatjátékos

Előny:

  • Angol nyelvtudás
  • Informatikai végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk:

  • Fiatalos csapat
  • Nemzetközi háttér
  • Nagyvállalati környezet
  • Jó munkahelyi légkör
  • Versenyképes bérezés

Munkavégzés helye: Kecskemét

Fizetés: megegyezés szerint

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, várjuk német és magyar nyelvű önéletrajzát várjuk.

Munkakezdés:

  • Azonnal
Helyek Kecskemét
Bács-Kiskun
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció > Adatrögzítő, Adminisztrációs asszisztens, Adminisztrátor
Elektronika / Telekommunikáció > Helpdesk
IT / Informatika > Adatbázis adminisztrátor, It asszisztens, Rendszeradminisztrátor
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat Tapasztalat nem szükséges
Szükséges iskolai végzettség OKJ képesítés
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozatlan idejű
Elvárt nyelvtudás Német
Aktiválás időpontja 2018.04.12.
Iratkozzon fel állásértesítőre
Hasonló állások
WEB-FEJLESZTŐ (HTML5, JavaScript) MÉRNÖK

IMPC Personnel Hungária Kft.

Megbízónk külföldi tulajdonú nagy tradíciók...
Baranya, Békés, Nógrád, Tolna, Somogy, Bács-...


TESZTMÉRNÖK – HW- / SW- / MECHANIKAI TESZTELÉS

IMPC Personnel Hungária Kft.

Veszprém megyei, neves multinacionális vállal...
Baranya, Békés, Nógrád, Tolna, Somogy, Bács-...


SZOFTVER TESZT MENEDZSER – SOFTWARE TEST MANAGER (Beágyazott rendszereket tesztelő csoportok és projektek irányítása)

IMPC Personnel Hungária Kft.

Megbízónk külföldi tulajdonú nagy tradíciók...
Baranya, Békés, Nógrád, Tolna, Somogy, Bács-...