Találd meg álmaid állását egy kattintásra!

Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Head of Team 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2019.11.08.
Hirdetés azonosító: 2393307
lejárt
FELADAT
  • A globális és lokális csapat elvárt szolgáltatási szinten való teljesítményének biztosítása
  • Különféle szakmai kompetenciával rendelkező munkavállalók irányítása több országon, virtuális csapaton keresztül
  • Feladatok végrehajtásának felügyelete, a megfelelő munkaterhelés/munkamennyiség biztosítása a csapaton belül
  • Sales és PreSales folyamatok támogatása
  • Pénzügyi tervezése és controllingja az üzleti területnek (1 millió €-s nagyságrend)
  • Erőforrások menedzselése (beosztások, szabadságok, helyettesítési terv)
  • Működési és egyéb releváns üzleti információk továbbítása a csapatnak
  • A csapat jóllétének biztosítása: hatékony csapatmunka és konfliktuskezelés elősegítése
  • A csapat produktivitásának és operatív teljesítményének monitorozása, célok meghatározása, szükség esetén a korrekciós lépések megtétele
  • Vállalati eszközök hatékony felhasználásának biztosítása; megfelelő folyamatok, eljárások és standardok alkalmazása
  • Document Handling Policy-ban meghatározott, vagy megbeszélés szerinti szerepek betöltése és feladatok elvégzése
  • Utazási hajlandóság (2-3 lokáció Magyarországon belül rendszeresen és havi/negyedéves meetingek Németországban)
  • Eseti management folyamatok kezelése (önállóság és felelősség)
  • Munkavégzés nemzetközi csapatokba integráltan, virtuális munkakörnyezetben
  • Költség és kapacitás (cost & capacity) management
  • Részvétel az ágazati stratégia és célok kialakításában és megvalósításában
PROFIL
  • Cloud computing–ra (public cloud) épülő üzleti modellek általános ismerete
  • Cloud megoldások alapjait adó IT technológiák ismerete és/vagy üzleti támogatás területén szerzett tapasztalat
  • Főiskolai/egyetemi végzettség vagy releváns szakmai tapasztalat
  • Magabiztos, tárgyalóképes angol nyelvtudás (C1), német nyelvtudás előny
  • Üzleti folyamatok átfogó ismerete
  • Szolgáltatások kialakításában, üzemeltetésében szerzett tapasztalat
  • Problémamegoldó készség
  • Emberközpontúság és vezetői skillek
  • Komplex munkakörnyezetben való eligazodás
  • A társak motiválására és instruálására való képesség
  • Önállóság és felelősségtudat
  • Ügyfélközpontúság,
  • Rugalmasság
  • Csapatjátékos attitűd
  • Jó kommunikációs képességek

 

Iratkozzon fel állásértesítőre