Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
English AND/OR German Speaking Major Incident Specialist (Service Management) (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.12.19.
Hirdetés azonosító: 994383
lejárt
YOUR TASK
  • Full support of the client’s information system, if necessary change, repair and in case of failure or interruption as soon as possible reconstruction in collaboration with the appropriate groups
  • Manage major incidents, act as the coordinator between the Resolution Teams and the Client Management
  • Responsible for keeping SLA-s set by the customer
  • Effective chairing and managing incident management meetings
  • Ensure all allocated actions/responsibilities are clearly defined and documented including updates in Service Center
  • Assess progress of the Incident Resolution Teams (IRT) meeting and address any shortcomings appropriately
  • Creating impact analyses in cooperation with the servicing teams
YOUR PROFIL
  • University/college degree in IT and at least 3 years of relevant experience
  • Advanced level German skills
  • Comprehensive IT knowledge
  • Knowledge of ITIL, practical experience
  • Able to be available on-call
  • Knowledge of network architectures, CCNA certification is an advantage

Application - IT Services Career Site
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Senior CAD tervező mérnök

Trenkwalder Kft

Hűtés - és légtechnikában jelen lévő magyar ala...
Pest


Elektronikai fejlesztőmérnök

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Elektronikai termékek tervezése...
Sárvár, Székesfehérvár, Veszprém


Mérőgép programozó

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Mérőgépek programozása és a ter...
Oroszlány, Tata, Tatabánya