Skip to main content

VEVŐ KAPCSOLATTARTÓ (Customer Service)

Feladatok:

  • Ügyfélmegrendelések, kimenő szállítmányok és vevőszámlák operatív kezelése
  • Az ügyfelek professzionális kezelése, az adatbázis naprakész tartása
  • Napi együttműködés a termeléstervezéssel és a termeléssel
  • Felelős az ügyfélszolgálati kulcsmutatók teljesüléséért, elemzéséért és a statisztikai módszerekkel történő jelentésekért
  • Napi beszámolás a globális értékesítési igazgatónak
  • Részvétel a belső és külső auditokban

 

Elvárásaink:

  • Főiskolai/egyetemi diploma lehetőség szerint kereskedelmi, közgazdasági vagy mérnöki végzettség
  • Legalább 3- 5 év tapasztalat logisztikai területen
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás 
  • Folyamatosan fejlesztő hozzáállás, jó problémamegoldó képesség, magabiztos kommunikáció

 

Előny:

  • Német nyelvtudás

 

Amit ajánlunk, egy részletes betanítás után:

  • Önálló, érdekes munka
  • Teljesítményarányos bérezés
  • Jó munkahelyi légkör egy motivált és barátságos csapattal

 

Munkavégzés helye:

  • Nógrád megye, Rétság

 

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésed, jelentkezz angol nyelvű szakmai önéletrajzoddal a rendszerünkön keresztül!

VEVŐ KAPCSOLATTARTÓ (Customer Service)

Borsod-Abaúj-Zemplén
Full time

Published on 18.11.2020