Skip to main content
Work4you logo

Indítsd be a karriered!

Egy jelentkezés - rengeteg lehetőség!

 
 
 
 

Irodaházak üzemeltetéssével foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

ÜZEMELTETÉSI KOORDINÁTOR

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Jártasság és tapasztalat ingatlanüzemeltetésben - műszaki végzettség
  • Rendelkezik a szükséges üzemeltetési tapasztalattal
  • Felhasználói szintű, stabil számítógépes ismeret: MS Office, Outlook, PowerPoint, internet
  • B kategóriás jogosítvány, budapesti forgalomban szerzett gyakorlattal
  • Az üzleti világban elfogadott viselkedés és megjelenés
  • Magas fokú precizitás, felelősségteljes, önálló munkavégzés, aki hangsúlyt fektet a megelőzési tevékenységre
  • Alkalmas arra, hogy az egyidőben jelentkező feladatokat párhuzamosan jól kezelje, illetve képes priorizálni a felmerülő problémákat
  • Elhivatott és problémamegoldó személyiség

Főbb feladatok, munkák:

  • Külterületi és belterületi karbantartások koordinációja
  • Távközlési tornyok karbantartásnak dokumentálása
  • Anyagbeszerzések indítása, beszállítók, alvállalkozó keresése szükség szerint
  • Kontrollálja az üzemeltetők és karbantartók tevékenységét, javaslatot tesz a hatékonyság növelésére
  • Ajánlatok bekérése, riportok készítése, kapcsolattartás a megrendelőkkel, beszállítókkal, alvállalkozókkal és kollégákkal
  • Helyszíni felmérések, költségvetések, árajánlatok készítése
  • Továbbá ad-hoc feladatok ellátása

Amit kínálunk:

  • Változatos feladatok
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Karrierépítési lehetőség
  • Egyéb juttatások
  • Dinamikusan fejlődő cég, jó csapat

Munkavégzés helye:

  • Budapest

Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és szakmai referenciáit a JELENTKEZEM gomb megnyomásával!

work4you Munkaerő-Közvetítő Iroda
 
 
 
 
Work4you logo
Indítsd be a karriered!
Egy jelentkezés - rengeteg lehetőség!
 
 
 
 

Irodaházak üzemeltetéssével foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

ÜZEMELTETÉSI KOORDINÁTOR

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Jártasság és tapasztalat ingatlanüzemeltetésben - műszaki végzettség
  • Rendelkezik a szükséges üzemeltetési tapasztalattal
  • Felhasználói szintű, stabil számítógépes ismeret: MS Office, Outlook, PowerPoint, internet
  • B kategóriás jogosítvány, budapesti forgalomban szerzett gyakorlattal
  • Az üzleti világban elfogadott viselkedés és megjelenés
  • Magas fokú precizitás, felelősségteljes, önálló munkavégzés, aki hangsúlyt fektet a megelőzési tevékenységre
  • Alkalmas arra, hogy az egyidőben jelentkező feladatokat párhuzamosan jól kezelje, illetve képes priorizálni a felmerülő problémákat
  • Elhivatott és problémamegoldó személyiség

Főbb feladatok, munkák:

  • Külterületi és belterületi karbantartások koordinációja
  • Távközlési tornyok karbantartásnak dokumentálása
  • Anyagbeszerzések indítása, beszállítók, alvállalkozó keresése szükség szerint
  • Kontrollálja az üzemeltetők és karbantartók tevékenységét, javaslatot tesz a hatékonyság növelésére
  • Ajánlatok bekérése, riportok készítése, kapcsolattartás a megrendelőkkel, beszállítókkal, alvállalkozókkal és kollégákkal
  • Helyszíni felmérések, költségvetések, árajánlatok készítése
  • Továbbá ad-hoc feladatok ellátása

Amit kínálunk:

  • Változatos feladatok
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Karrierépítési lehetőség
  • Egyéb juttatások
  • Dinamikusan fejlődő cég, jó csapat

Munkavégzés helye:

  • Budapest

Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és szakmai referenciáit a JELENTKEZEM gomb megnyomásával!

 
work4you Munkaerő-Közvetítő Iroda
 
 
 
 

ÜZEMELTETÉSI KOORDINÁTOR (bp947)

Pest
Budapest
Full time
1 year
High school

Published on 05.09.2020