Feladataid lesznek:
- Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel
- Időpontok egyeztetése és adminisztrálása a szerelőcsapattal együttműködve
- Árajánlatok előkészítése és kiküldése
- Munkafelvételek kezelése, dokumentációk pontos vezetése
- Számlák kiállítása, pénzügyi adminisztráció támogatása
- Egyéb ügyfélszolgálati és irodai adminisztrációs feladatok ellátása
Amit elvárnak Tőled:
- Középfokú végzettség
- 1–3 év tapasztalat ügyfélszolgálati, adminisztratív vagy front office területen (pl. call center, recepció, szervizügyintézés, asszisztencia)
- Kiváló kommunikációs készség és határozott fellépés
- Ügyfélközpontú, megoldásorientált hozzáállás
- Precíz, önálló és felelősségteljes munkavégzés
- Csapatban való együttműködésre való nyitottság
- Magabiztos számítógépes ismeretek (elsősorban Microsoft Office)
Előnyt jelent a Számodra:
- Autóipari környezetben szerzett tapasztalat
- Angol nyelvtudás
Amit kínálnak Neked:
- Bejelentett jogviszony, versenyképes bérezés
- Szakszerű betanítási folyamat
- Modern, tiszta munkakörnyezet
- Ingyenes parkolás
- Sokéves stabil háttérrel rendelkező cég
- Fiatalos csapat
- Szabad esték és hétvégék
Munkaidő:
- Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra
Munkavégzés helye:
- Budapest, XV. kerület
Jelentkezés módja:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].