Skip to main content

Ügyfélszolgálati gyakornok

A Konica Minolta Kft. az irodatechnikai piacon multifunkcionális berendezkedéseinken túl üzleti és működési folyamatokat támogató IT szolgáltatásokat nyújt, melyeknek fontos elemei a munkafolyamat automatizálása, az IT infrastruktúra, valamint biztonságra vonatkozó megoldások. 

Feladatok:

  • Vállalati partnerektől beérkező problémák kezelése telefonon keresztül
  • Telefonos műszaki támogatás
  • Problémák önálló megoldása, továbbítása szenior kollégák felé
  • Informatikai rendszerben adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:

  • Felsőfokú tanulmányok műszaki vagy informatikai területen
  • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Alapszintű informatikai ismeretek
  • MS Office programok felhasználói szintű kezelése

Munkaidő

  • Hétfőtől péntekig irodai munkarendben (H-CS 08:00-17:00; P:08:00-14:30) heti 30-40 óra vállalása az elvárt

Amit kínálunk

  • Bruttó 1.290 Ft-os órabér
  • Professzionális, szakmai támogató csapat
  • Változatok feladatok 
  • Szakmai gyakorlat leigazolása

Előnyt jelent:

  • Ügyfélszolgálati vagy informatikai területen szerzett tapasztalat
  • Teljes munkaidő (heti 40 óra) vállalása

Ha magadra ismertél, nincs egyéb teendőd, mint kitölteni az alábbi űrlapunkat és egy fényképes önéletrajz feltöltésével véglegesíteni a jelentkezésed. Amennyiben kérdésed adódott, bátran keresd a pozícióhoz megadott kapcsolattartót.

Ügyfélszolgálati gyakornok

Budapest
Part time

Published on 23.02.2021