Skip to main content

Ügyfélkapcsolati Manager

A Takarékbankban komplex pénzügyi szolgáltatásokkal, több mint 700 bankfiókunkkal és online felületeinkkel állunk ügyfeleink rendelkezésére. Hiszünk a folyamatos fejlődésben, és munkatársainkban, ezért fontosnak tartjuk, hogy szakmai képzésekkel, kihívó feladatokkal, változatos tréningekkel támogassuk munkatársainkat. A jövőnk Benned van!

Ügyfélkapcsolati Manager

ÍGY TÁMOGATUNK:

  • Folyamatos belső szakmai képzések, tréningek
  • Fix alapbér és versenyképes juttatási csomagok 
  • Megbízható vezetők, segítőkész csapat, családias légkör
  • Utazás költségeinek részleges megtérítése
  • Kedvezményes sportolási lehetőség
  • Céges rendezvények és közösségi programok (Takarék Olimpia, Dolgozói Nap, Karácsony, CSR tevékenység, stb.)

FELADATOK:

  • Meglévő ügyfélkör kezelése (2-10 milliárd forint árbevételű cégek), aktív részvétel az ügyféltárgyalásokon
  • KKV területen ügyfél-akvizíció
  • Ajánlatok, banki döntéshozatalhoz szükséges előterjesztések és elemzések készítése
  • Jóváhagyott ügyletek szerződéskötésében, folyósításában és a szükséges monitoring tevékenységben való aktív részvétel
  • Esetenként aktív részvétel a hitelbizottsági üléseken
  • Aktív és passzív vállalati termékek és szolgáltatások értékesítése, ügyfelek teljes körű kiszolgálása

CSATLAKOZZ, HA:

  • Felsőfokú szakirányú végzettséggel rendelkezel
  • 1-3 év KKV kapcsolattartásban szerzett banki tapasztalatod van
  • Ügyfélközpontú, célorientált személyiséggel rendelkezel
  • Könnyen megtalálod a közös hangot akár új, akár meglévő ügyfelekkel

ELŐNNYEL INDULSZ NÁLUNK, HA...

  • Rendelkezel a pénzintézeti tapasztalattal
  • Középfokú az angol nyelvtudásod

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed a Jelentkezés gombra kattintva elküldheted hozzánk pályázati anyagodat Karrier Portálunkon keresztül.

Ügyfélkapcsolati Manager

Budapest
Pest
Full time
1 - 2 years of experience
Bachelor

Published on 21.02.2021