Skip to main content

Teradata Administrator

Különböző üzleti, ügyfélspecifikus Unix szerveroldali alkalmazások és Teradata adatbázisok 2nd level üzemeltetése, illetve sokrétű technikai tudás megszerzése után, második szintű támogatás nyújtása külső ügyfelek számára.

 

  • Az alkalmazások verzióváltásainak, migrációinak, operációs rendszereinek és hardware oldali változásainak teljes körű megtervezése, nyomon kísérése és koordinálása
  • A különböző ügyféligények egyeztetése, megtervezése, végrehajtatása és koordinálása
  • Az ITIL folyamatok (Incident-, Change-, Problemmanagement) ismerete és gyakorlati alkalmazása az alkalmazás-támogatási életciklusa során
  • Szakmai kapcsolattartás az ügyfél informatikai szakembereivel

Elvárások / Requirements

  • Szakirányú végzettség vagy releváns szakmai tapasztalat IT területen
  • Legalább középszintű aktív, tárgyalóképes német nyelvtudás, és alapszintű angol nyelv ismeret
  • Tapasztalat Linux/UNIX alapú rendszerek szerveroldali üzemeltetésében
  • Adatbázis (pl.: Oracle) felépítésében és működtetésében szerzett tapasztalat
  • Scriptnyelvek ismerete
  • Legalább középszintű német és alapszintű angol nyelvismeret
  • Különböző szerver/kliens/hálózati architektúrák, komponensek ismerete
  • Rendszerszemlélet, precizitás
  • Komplex problémák gyors megértése
  • Nagyon jó kommunikációs és munka szervezési készség
  • Önálló és csoportos munkavégzésre való képesség
  • Megbízhatóság, ügyfél-orientált szemléletmód, proaktiv gondolkodás 

 

 

Előnyök:

 

  • Teradata tapasztalat 
  • Middleware -k (Tomcat, Oracle Weblogic, JBOSS, Apache) ismerete
  • Jegykezelő rendszerekben szerzett tapasztalat
  • ITIL folyamatok ismerete

 

Személyiség:

 

  • Rugalmasság, csapatjátékosság, megbízhatósság.
  • Pontosság, precizitás.
  • Fejlődésre törekvés, tanulási hajlandóság.
  • Önálló gondolkodás és problémamegoldási készség 

Teradata Administrator

Pécs
Full time

Published on 15.01.2021