Partnercégünk piacvezető pénzügyi szolgáltató cég, amely széles termékpalettával biztosítja ügyfelei teljes körű kiszolgálását.
Feladatok:
- Ügyfelek bejelentéseinek fogadása, rögzítése, adategyeztetés
- Segítségnyújtási szolgáltatás megszervezése telefonon
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel
- Kapcsolódó adminisztráció elvégzése (dokumentumok rögzítése, ellenőrzése, hiánypótlások kérése és nyomon követése)
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- MS Office magabiztos ismerete, használata
- Legalább középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
- Műszakos munkavégzés vállalása
Előnyt jelent:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Egészségügyi végzettség és/vagy tapasztalat
Amennyiben számíthatunk Önre, várjuk jelentkezését! Töltse ki a lenti űrlapot és kattintson a "jelentkezem" gombra! Ha már regisztrált az oldalon, jelentkezzen be és frissítse önéletrajzát!
Ha kérdése lenne, keressen minket bártan a megadott e-mail címen.