Skip to main content

Technical Process Specialist - Change Manager

  • Aktív részvétel az ügyfél change management-jének napi tevékenységében
  • Különböző jelentések, riportok készítése. Telefonkonferenciákon vezetése, szervezése
  • Processzek betartatása
  • Aktív együttműködés a processz többi résztvevőjével
  • Közreműködés abban, hogy a szolgáltatási folyamat illeszkedjen a cég által meghatározott standardokhoz
  • A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően
  • Utasítási, eszkalációs és riportolási rend valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társzervezetekkel
  • Az adott folyamattal kapcsolatos belső projektekben, auditokon való részvétel
  • Tudásátadás, betanítás, minőségi elvárások közvetítése az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfél-specifikus tudás átadása)

Elvárások / Requirements

  • Tárgyalóképes német nyelvtudás
  • Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is
  • Döntésképesség, proaktivitás, rendszer-szemlélet
  • Csapatmunkára való képesség. Angol nyeltudás jelentős előny

 

Előnyök

 

  • Felsőfokú végzettség
  • Informatikai irányultság / meggyőző szakmai tapasztalat jelentős előny  
  • Projekttapasztalat előny
  • Idegennyelvű munkavégzési tapasztalat előny
  • ICT üzemeltetési tapasztalat előny
  • ITIL ismeretek gyakorlati használat

Technical Process Specialist - Change Manager

Budapest
Full time

Published on 23.02.2021