- Aktív részvétel az ügyfél incident managementjének napi tevékenységében.
- Különböző jelentések, riportok készítése telefonkonferenciákon ezen riportok vezetése, szervezése.
- Processzek betartatása
- Aktív együttműködés a processz többi résztvevőjével.
- Közreműködés abban, hogy a szolgáltatási folyamat illeszkedjen a cég által meghatározott standardokhoz.
- A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően.
- Utasítási, eszkalációs és riportolási rend valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társzervezetekkel.
- Az adott folyamattal kapcsolatos belső projektekben, auditokon való részvétel.
- Tudásátadás, betanítás, minőségi elvárások közvetítése az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfél-specifikus tudás átadása).
Elvárások / Requirements
- Tárgyalóképes angol-német nyelvtudás
- Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is
- Döntésképesség, proaktivitás, rendszer-szemlélet
- Csapatmunkára való képesség
Előny:
- Felsőfokú végzettség,
- Informatikai irányultság / meggyőző szakmai tapasztalat jelentős előny
- 1-3 év szakmai tapasztalat,
- Projekttapasztalat
- Idegen nyelvű munkavégzési tapasztalat
- ICT üzemeltetési tapasztalat
- ITIL ismeretek gyakorlati használatában szerzett tapasztalat