
Pozíció leírása / Job description
Több vagyunk, mint energia a hétköznapokban. Kettőnk közös energiája kell majd ahhoz, hogy ügyfeleink zavartalak élvezhessék szolgáltatásainkat.
Csatlakozz az ELMŰ-ÉMÁSZ csapatához!
Az ÉMÁSZ Hálózati Kft. keresi munkatársát Budapestre és/vagy Miskolcra!
- az elosztó engedélyeshez érkező fogyasztói panaszok megválaszolása
- Kiemelt reklamációk és panaszok kezelése, elemzése
- MEH-től, NFH-tól érkezett fogyasztói panaszok kezelése, megválaszolása
- az ügy előzményeinek összegyűjtése
- szakterületi állásfoglalások bekérése
- tényállás tisztázása, válaszlevél megfogalmazása
- a beérkezett panaszokról nyilvántartás és kimutatás vezetése
- A panaszok elemzése, az elemzések alapján javító intézkedésekre vonatkozó javaslatok megfogalmazása
- Kapcsolattartás a Társaságcsoport szervezeti egységeivel, hivatalokkal
- Szabályzatok, végrehajtási utasítások készítésében való közreműködés, véleményezés
- A szakterületet támogató informatikai rendszerek felhasználói szint, működtetése
- Fogyasztói elégedettség-vizsgálat eredményeinek elemzése
Elvárások / Requirements
Felsőfokú szakirányú vagy egyéb felsőfokú végzettség és szakirányú technikusi végzettség
Legalább 5 év panaszkezelésben szerzett szakmai tapasztalat
A társaságcsoportnál használt informatikai rendszerek felhasználói szintű ismerete
MS Office felhasználói szintű ismerete
Vállalatirányítási integrált rendszerek ismerete
Angol nyelv alapszintű ismerete
Amit nyújtunk / Benefits
- Anyagi biztonságod érdekében alapbéredet 13. havi bérrel, cafeteriával, önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulással egészítik
- Rugalmas munkaidőben dolgozhatsz
- Extra teljesítményedet éves bónusszal jutalmazzák
- Magán-egészségbiztosítás keretében ingyenes szakorvosi ellátást és éves szűrővizsgálatot biztosítanak számodra
- Nagyvállalati környezetben, mégis családias hangulatban dolgozhatsz
