Skip to main content

Support vezető

Feladatok: 

Külföldi piacra értékesített vasúti gyomirtó berendezés garanciális és időszakos helyszíni szervizelése, terméktámogató folyamatok koordinálása, mely magában foglalja többek között az alábbiakat:  

  • kommunikáció a megrendelőkkel, a garanciális megkeresések fogadása, dokumentálása, megválaszolása 
  • beérkező terméktámogatási megkeresések feldolgozása, feladatok delegálása a szakcsoportok felé 
  • utazás (főként külföldre, akár gépjárművel is) a support csapattal termékek beüzemelésekor, átadásakor, időszakos karbantartásokkor.  
  • az itthoni és külföldi beüzemelésekben, tesztekben részt vesz, szükség szerint elvégzi / levezényli azokat 
  • a betanulási folyamat részeként már márciustól részt venne az összeszerelés, beüzemelés, tesztelés folyamatában 
  • részvétel a saját géppel történő szolgáltatásban 

Szükséges skillek: 

  • kiváló angol nyelvtudás szóban és írásban
  • utazási hajlandóság 
  • B kategóriás jogosítvány 
  • gépszerelésben szerzett gyakorlat 
  • elektromos és számítógépes rendszerek legalább alapszintű ismerete 
  • jó problémamegoldó képesség 
  • tud és képes kisebb csapatot vezetni 
  • folyamat és rendszerszemlélet 

Előny: 

  • mezőgazdasági gépek kiszállásos javításában szerzett tapasztalat 
  • francia nyelv alapszintű ismerete 

Support vezető

Szeged
Csongrád
Full time
1 year
Secondary school

Published on 20.01.2021