Skip to main content

Software Services Specialist - Service Center Olasz nyelvtudással

 

Főbb feladatok és hatáskör:

A pozíció elsődleges fókusza a Sales terület a Software szolgáltatásokon belül. A pozíció keretein belül napi kapcsolatba kerülsz vevőinkkel, amely során különböző lehetőségeket mutathatsz be egyedi Software szerződéssel rendelkező vevők számára a szerződések megújítására. Ezenkívül különböző szolgáltatásokat ajánlhatsz fel.

Feladatok és felelősségek:

  • Kapcsolatfelvétel azokkal a vevőkkel akik egyedi Software szerződése hamarosan lejár és megújításra szorul
  • Szolgáltatásaink előnyeinek bemutatása az egyedi Software szerződéssel rendelkező vevők számára
  • A Software szerrződések teljes körű koordinálása rendszer szinten is
  • Az angol és az olasz nyelv napi használata a vevőkkel, értékesítőkel és más társosztályokkal való kommunikáció során

Feltételek:

  • Felsőfokú olasz és legalább középfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt) 
  • Elkötelezettség
  • Vevőközpontúság
  • Megbízhatóság és proaktivitás
  • Jó döntéshozó képesség
  • Jó priorizálási és multitasking készségek
  • Rugalmasság
  • Szociális nyitottság

Rólunk:

A tesztelési, mérési és vezérlési megoldások területén világszinten élen járó National Instruments Corporation 2001-ben hozta létre leányvállalatát Debrecenben. Folyamatos fejlődésünk mellett büszkék vagyunk emberközpontú vállalati kultúránkra és arra, hogy olyan rendszereket biztosítunk a mérnökök és tudósok számára, melyek megváltoztatják a bennünket körülvevő világot.

Sikerünk zálogának tehetséges munkavállalóinkat, és azt a fiatalos, lendületes, innovatív légkört tekintjük, melyben kollégáink dolgoznak a mindennapok során.

Software Services Specialist - Service Center Olasz nyelvtudással

Hajdú-Bihar
Szabolcs-Szatmár-Bereg
Borsod-Abaúj-Zemplén
Full time
1 year
Secondary school

Published on 2020-03-05