- Felelősség az ügyfélszerződésbe foglalt tartalmi, minőségi és pénzügyi teljesülésért
- Rendszeres ügyfélkommunikáció stratégiai és operatív témákban
- Szerződések pénzügyi tervezése és ezek nyomon követése
- A szolgáltatásban résztvevő belső és külső területek koordinációja
- Service Review Meeting-eken való részvétel
- Értékesítési lehetőségek felismerése és az ehhez kapcsolódó folyamatok menedzsmentje
- Eszkalációs menedzsment, szerződéshez kapcsolódó panaszok (üzemeltetés, megrendelések, projektek, számlázás) kezelése és érintett folyamatok javítása
- Ügyfélelégedettség fenntartása és fejlesztése
Elvárások / Requirements
- Felelősség az ügyfélszerződésbe foglalt tartalmi, minőségi és pénzügyi teljesüléséért
- Folyékony német nyelvtudás
- Angol nyelvtudás előny, de nem feltétel
- Szolgáltatás menedzsment területen szerzett tapasztalat
- Erős ügyfélkommunikációs készség
- Önálló munkavégzés, koordinációs képesség és rugalmasság
- Problémamegoldó képesség és eszkalációkban szerzett tapasztalat
- Multinacionális környezetben szerzett tapasztalat
- Telekommunikációs vagy pénzügyi vagy értékesítési területen szerzett ismeretek előnyt jelentenek
- ITIL ismerete előny