Skip to main content

Service Manager (German Speaking)

  • Felelősség az ügyfélszerződésbe foglalt tartalmi, minőségi és pénzügyi teljesülésért
  • Rendszeres ügyfélkommunikáció stratégiai és operatív témákban 
  • Szerződések pénzügyi tervezése és ezek nyomon követése
  • A szolgáltatásban résztvevő belső és külső területek koordinációja
  • Service Review Meeting-eken való részvétel
  • Értékesítési lehetőségek felismerése és az ehhez kapcsolódó folyamatok menedzsmentje
  • Eszkalációs menedzsment, szerződéshez kapcsolódó panaszok (üzemeltetés, megrendelések, projektek, számlázás) kezelése és érintett folyamatok javítása
  • Ügyfélelégedettség fenntartása és fejlesztése

Elvárások / Requirements

 

  • Felelősség az ügyfélszerződésbe foglalt tartalmi, minőségi és pénzügyi teljesüléséért
  • Folyékony német nyelvtudás
  • Angol nyelvtudás előny, de nem feltétel
  • Szolgáltatás menedzsment területen szerzett tapasztalat
  • Erős ügyfélkommunikációs készség 
  • Önálló munkavégzés, koordinációs képesség és rugalmasság
  • Problémamegoldó képesség és eszkalációkban szerzett tapasztalat
  • Multinacionális környezetben szerzett tapasztalat
  • Telekommunikációs vagy pénzügyi vagy értékesítési területen szerzett ismeretek előnyt jelentenek
  • ITIL ismerete előny

Service Manager (German Speaking)

Budapest
Full time

Published on 23.02.2021