Skip to main content

Service Delivery Manager

  • Vállalatunk HR szolgáltatási portfóliójának teljes körű, országos képviselete ügyfeleink részére
  • Napi szintű kapcsolattartás a kiemelt vállalati partnerekkel, ügyféltárgyalásokon való aktív részvétel
  • Ügyfélelégedettség növelése
  • A vállalat stratégiai tervének megvalósításában aktív közreműködés
  • Fejlesztési igények kezelése, ajánlat adási folyamat menedzselése, nyomon követése
  • Projektcélok megfelelő határidőre és minőségben való elérésének biztosítása
  • A nyugat-magyarországi régiónkhoz tartozó irodák középvezetőinek (5-6 fő) koordinálása, az irodák eredményességének biztosítása és nyomon követése
  • Új üzleti lehetőségek azonosítása

Elvárások / Requirements

  • Felsőfokú végzettség
  • Ügyfélkezelésben szerzett minimum 5 éves tapasztalat, előny: HR szolgáltatások ismerete
  • Ügyfél- és eredményorientált, proaktív személyiség
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség, stratégiai gondolkodásmód
  • Vezetői attitűd
  • B kategóriás jogosítvány elengedhetetlen
  • Felsőfokú angol nyelvtudás

Amit nyújtunk / Benefits

  • Versenyképes bérezés + széleskörű béren kívüli juttatások (cafetéria, mobiltelefon, laptop, autó)
  • Professzionális munkakörnyezet és központi támogatás
  • Stabil, multinacionális vállalati háttér
  • Tapasztalatszerzés az egyik piacvezető HR szolgáltató cégnél
  • Önálló döntési jogkör és felelősség
  • Kihívásokkal teli munkakör vezetői támogatással
  • Bővebb információ: Felső Brigitta, 06 20 446 98 08

Service Delivery Manager

Győr
Full time

Published on 20.11.2020