Skip to main content

Raktári és irodai Adminisztrátor

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Szolgáltató cég multinacionális partnercége számára Raktári valamint Irodai Adminisztrátor kollégákat keres teljes munkaidőbe, versenyképes kereseti lehetőséggel Vecsésen található raktárbázisra illetve annak irodarészlegére. 

Feladatok:

  • Ügyfelektől beérkező rendelések feldolgozása, hívások fogadása, e-mailek megválaszolása 
  • Beérkező szállítmányok adminisztratív kezelése
  • Raktári készletmozgások adminisztrációja, könyvelése, nemzetközi/ belföldi visszáruk kezelése
  • Visszajelentett szállítások feldolgozása, napi riportok készítése, a szolgáltatással kapcsolatos ügyfél-elégedettség mérése
  • Készletleltárokban való részvétel, együttműködés a cég operatív területeivel
  • Megbízókkal való kapcsolattartás

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Kommunikációképes illetve alapszintű német vagy angol nyelvtudás munkakörtől függően
  • B kategóriás jogosítvány és saját gépjármű (munkába járáshoz) 
  • Számítógép-felhasználói ismeretek felhasználói szinten
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Ügyfélközpontú, proaktív személyiség
  • Megbízhatóság, pontosság, precizitás, komplex gondolkodás

Amit nyújtunk:

  • Azonnali munkakezdés
  • Utazási költségtérítés saját gépjármű használata esetén
  • Műszakrend: állandó nappalos műszak hétfőtől péntekig 8.00-16.30
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Kultúrált munkakörülmények

JELENTKEZÉS MÓDJA:

Fényképes önéletrajzzal, melyet e-mail címre várunk. Telefonos jelentkezéseket a +36 20 453 4145 , a +36 20 323 0705, vagy a +36 20 341 4577 számokon fogadunk.

Raktári és irodai Adminisztrátor

Vecsés, 2220 Magyarország
Pest
Full time
no work experience required
Secondary school

Published on 12.12.2020