Feladatkör, kompetenciák és felelősség
Szolgáltató cég multinacionális partnercége számára Raktári valamint Irodai Adminisztrátor kollégákat keres teljes munkaidőbe, versenyképes kereseti lehetőséggel Vecsésen található raktárbázisra illetve annak irodarészlegére.
Feladatok:
- Ügyfelektől beérkező rendelések feldolgozása, hívások fogadása, e-mailek megválaszolása
- Beérkező szállítmányok adminisztratív kezelése
- Raktári készletmozgások adminisztrációja, könyvelése, nemzetközi/ belföldi visszáruk kezelése
- Visszajelentett szállítások feldolgozása, napi riportok készítése, a szolgáltatással kapcsolatos ügyfél-elégedettség mérése
- Készletleltárokban való részvétel, együttműködés a cég operatív területeivel
- Megbízókkal való kapcsolattartás
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Kommunikációképes illetve alapszintű német vagy angol nyelvtudás munkakörtől függően
- B kategóriás jogosítvány és saját gépjármű (munkába járáshoz)
- Számítógép-felhasználói ismeretek felhasználói szinten
- Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Ügyfélközpontú, proaktív személyiség
- Megbízhatóság, pontosság, precizitás, komplex gondolkodás
Amit nyújtunk:
- Azonnali munkakezdés
- Utazási költségtérítés saját gépjármű használata esetén
- Műszakrend: állandó nappalos műszak hétfőtől péntekig 8.00-16.30
- Hosszú távú munkalehetőség
- Kultúrált munkakörülmények
JELENTKEZÉS MÓDJA:
Fényképes önéletrajzzal, melyet e-mail címre várunk. Telefonos jelentkezéseket a +36 20 453 4145 , a +36 20 323 0705, vagy a +36 20 341 4577 számokon fogadunk.