Skip to main content

Process and service management

Egy német multinacionális autóipari nagyvállalat részére keresünk ambiciózus, németül beszélő Junior alkalmazás üzemeltető munkatársat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy ami emberünk!

 

Feladatok:

  • Aktív részvétel az ügyfél folyamat (processzek) managementjének napi tevékenységében.
  • Processzek betartatása
  • Aktív együttműködés a processz többi résztvevőjével.
  • Az adott folyamattal kapcsolatos belső projektekben, auditokon való részvétel.
  • Tudásátadás, betanítás, minőségi elvárások közvetítése az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfél-specifikus tudás átadása).
  • Előre meghatározott szempontok alapján ellenőrzi a változtatások előkészítettségét.
  • Részt vesz ügyfeleink egyedi szolgáltatási szerződéseihez kapcsolódó változtatások koordinálásában és ehhez kapcsolódó részfeladatokat lát el.
  • Jelentéseket készít az egyes szolgáltatásműködési szerződésekben megadott tartalommal és gyakorisággal a szolgáltatási egység vezetői részére.
  • Közreműködik a minőség, illetve a külső és belső ügyfél-elégedettség mérésében és fejlesztésében, a visszajelzések feldolgozásában.
  • Támogatást nyújt a folyamatdokumentálási tevékenységeihez.
  • Meglévő folyamatdokumentációs tudástárat használ.
  • A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően.
  • Utasítási, eszkalációs és riportolási rend valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társzervezetekkel.

Elvárások / Requirements

  • Tárgyalóképes német nyelvtudás (C1)
  • Minimum középfokú angol nyelvtudás
  • Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is
  • Döntésképesség, proaktivitás, rendszer-szemlélet
  • Csapatmunkára való képesség
  • Pontosság

 

Előnyök:

  • Korábbi hasonló területen vagy nemzetközi vállalatnál szerzett tapasztalat 
  • Felsőfokú végzettség,
  • Informatikai irányultság / meggyőző szakmai tapasztalat jelentős előny
  • Projekttapasztalat
  • Idegen nyelvű munkavégzési tapasztalat
  • ICT üzemeltetési tapasztalat 
  • ITIL ismeretek gyakorlati használat

Process and service management

Szeged
Full time

Published on 15.09.2020