Egy német multinacionális autóipari nagyvállalat részére keresünk ambiciózus, angolul és németül beszélő Process and Service Management munkatársat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy ami emberünk!
Feladatok:
- Aktív részvétel az ügyfél folyamat (processzek) managementjének napi tevékenységében
- Processzek betartatása
- Aktív együttműködés a processz többi résztvevőjével
- Az adott folyamattal kapcsolatos belső projektekben, auditokon való részvétel
- Tudásátadás, betanítás, minőségi elvárások közvetítése az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfél-specifikus tudás átadása)
- A változtatások előkészítettségének ellenőrzése, előre meghatározott szempontok alapján
- Részvétel az ügyfeleink egyedi szolgáltatási szerződéseihez kapcsolódó változtatások koordinálásában és az ehhez kapcsolódó részfeladatok ellátásában
- Jelentések készítése az egyes szolgáltatásműködési szerződésekben megadott tartalommal és gyakorisággal a szolgáltatási egység vezetői részére
- Közreműködés a minőség, illetve a külső és belső ügyfél-elégedettség mérésében és fejlesztésében, a visszajelzések feldolgozásában
- Támogatásnyújtás a folyamatdokumentálási tevékenységekhez
- Meglévő folyamatdokumentációs tudástár használata
- A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően
- Utasítási, eszkalációs és riportolási rend, valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társzervezetekkel
Elvárások / Requirements
- Tárgyalóképes angol és német nyelvtudás
- Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is
- Döntésképesség, proaktivitás, rendszer-szemlélet
- Csapatmunkára való képesség
- Pontosság
Előnyök:
- Korábbi hasonló területen vagy nemzetközi vállalatnál szerzett tapasztalat
- Felsőfokú végzettség
- Informatikai irányultság / meggyőző szakmai tapasztalat jelentős előny
- Projekttapasztalat
- Idegen nyelvű munkavégzési tapasztalat
- ICT üzemeltetési tapasztalat
- ITIL ismeretek gyakorlati használat