Skip to main content

Process and Service Management

Egy német multinacionális autóipari nagyvállalat részére keresünk ambiciózus, angolul és németül beszélő Process and Service Management munkatársat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy ami emberünk!

 

Feladatok:

  • Aktív részvétel az ügyfél folyamat (processzek) managementjének napi tevékenységében
  • Processzek betartatása
  • Aktív együttműködés a processz többi résztvevőjével
  • Az adott folyamattal kapcsolatos belső projektekben, auditokon való részvétel
  • Tudásátadás, betanítás, minőségi elvárások közvetítése az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfél-specifikus tudás átadása)
  • A változtatások előkészítettségének ellenőrzése, előre meghatározott szempontok alapján
  • Részvétel az ügyfeleink egyedi szolgáltatási szerződéseihez kapcsolódó változtatások koordinálásában és az ehhez kapcsolódó részfeladatok ellátásában
  • Jelentések készítése az egyes szolgáltatásműködési szerződésekben megadott tartalommal és gyakorisággal a szolgáltatási egység vezetői részére
  • Közreműködés a minőség, illetve a külső és belső ügyfél-elégedettség mérésében és fejlesztésében, a visszajelzések feldolgozásában
  • Támogatásnyújtás a folyamatdokumentálási tevékenységekhez
  • Meglévő folyamatdokumentációs tudástár használata
  • A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően
  • Utasítási, eszkalációs és riportolási rend, valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társzervezetekkel

Elvárások / Requirements

  • Tárgyalóképes angol és német nyelvtudás
  • Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is
  • Döntésképesség, proaktivitás, rendszer-szemlélet
  • Csapatmunkára való képesség
  • Pontosság

 

Előnyök:

  • Korábbi hasonló területen vagy nemzetközi vállalatnál szerzett tapasztalat 
  • Felsőfokú végzettség
  • Informatikai irányultság / meggyőző szakmai tapasztalat jelentős előny
  • Projekttapasztalat
  • Idegen nyelvű munkavégzési tapasztalat
  • ICT üzemeltetési tapasztalat 
  • ITIL ismeretek gyakorlati használat

Process and Service Management

Pécs
Full time

Published on 15.09.2020