Skip to main content
Shannon Consulting Kft. cover

PÉNZÜGYI-SZÁMVITELI és ADMINISZTRÁCIÓS VEZETŐ

Megbízónk egy dinamikusan fejlődő magyar tulajdonú vállalat, amely 20 éve a hazai szerviz-szolgáltató ágazat meghatározó piaci szereplője, emellett piaci térnyerése Európa-szerte is folyamatosan gyarapodik. Az ipari szolgáltatás területén egyedülállóan komplex szolgáltatást nyújtanak: hidraulika szerviz, elektromos szerviz, általános gépszerviz szolgáltatásukat egy jól felszerelt forgácsoló üzem és egy nagy készlettel rendelkező hidraulika szaküzlet egészíti ki. Komplett megoldásokat lehetővé tévő, az ügyfeleik minél gyorsabb, minőségi kiszolgálását biztosító széleskörű szolgáltatási portfóliójuk, valamint kiváló szakértőkből álló, eredményorientált csapatuk révén élenjáró piaci pozíciót sikerült teremteniük. Vállalatuk további fejlődése céljából rátermett, elhivatott, gondos és felelős

PÉNZÜGYI-SZÁMVITELI és ADMINISZTRÁCIÓS VEZETŐ

munkatársat keresünk számukra.

ÖNT KERESSÜK, AMENNYIBEN ÖN:

  • Professzionális szakmai ismerettel, gyakorlott és naprakész tudással rendelkezik mind a pénzügy, mind a számvitel területen, amely révén mentorálni, motiválni, fejleszteni képes beosztottjait;
  • Csapatszellem és közös vállalati célok által vezérelt, és vezetett már legalább egy kisebb csapatot;
  • Fontosnak tartja, hogy megértse és átlássa a vállalat komplex és sokszínű termelő tevékenységét ahhoz, hogy valóban megfelelő pénzügyi-számviteli rendszert, terveket és stratégiát alkosson;
  • Kiváló stratégiai érzékkel rendelkező, innovatív, proaktív, kezdeményező és dinamikus személyiség;
  • Szeret nagyban gondolkodni, élvezi a kihívásokat, és ennek érdekében vállalja a nagyobb terhelést is.

FŐBB FELADATOK, FELELŐSSÉGEK:
A keresett szakember feladata a vállalat felelős pénzügyi-számviteli vezetése, stratégiai és operatív irányítása, szoros együttműködésben a tulajdonos-ügyvezetővel.

Az ennek keretében végzendő tevékenységei a következők:

  • Pénzügyi és adminisztrátor csapat (jelenleg 3 fő) operatív munkájának irányítása
  • Gazdálkodási, pénzügyi, számviteli, könyvviteli feladatok felelős irányítása
  • SAP SBO pénzügyi folyamatainak felügyelete, fejlesztése
  • Havi területi eredmények kimutatása
  • Belső riportok, elemzések készítése (jutalékelszámolások)
  • Szerződéskötési és döntéselőkészítési folyamatok irányítása
  • Adózási folyamatok koordinálása
  • Számviteli folyamatok koordinálása, stratégia megalkotása
  • Könyvvizsgálatban való részvétel
  • Társterületek részére elemzések készítése
  • Kontrolling folyamatok irányítása
  • Pályázati lehetőségek proaktív követése és azok elszámolásában való aktív részvétel
  • Kimutatások készítése tulajdonos felé
  • Leltárak koordinálása, kiértékelése
  • Banki kapcsolattartás
  • Befektetések figyelése, stratégia kidolgozása, beruházás-menedzsment
  • Vagyongazdálkodás
  • Tulajdonos-ügyvezetővel egyeztetve pénzügyi tervek, folyamatok kidolgozása és fejlesztése
  • Ügyvezető helyettesítése távollétében

ELVÁRÁSOK:

Szakmai tapasztalat, gyakorlat:
A keresett szakember hasonló felelősséggel járó pozícióban legalább 5 éves tapasztalattal rendelkezik, amelyet preferáltan gyártó és/vagy műszaki szolgáltató cégnél szerzett. Pénzügyi vezetői gyakorlata mellett alapos és naprakész számviteli tudással rendelkezik. Gyakorlata van nagy mennyiségű cikkszám kezelésében, valamint változatos tevékenységi területek (pl. export, import, gyártás, szolgáltatás (szerviz), raktár, szaküzlet, webshop, vám, stb.) pénzügyi-számviteli vonatkozásainak integrált rendszerben való hatékony leképezésében, valamint a pénzügy-számvitel teljeskörű operatív és stratégiai irányításában. Alapelvárás felé továbbá a számviteli jogszabályok és törvények, törvénymódosítások naprakész ismerete.

Végzettség:
Felsőfokú szakirányú végzettség, valamint regisztrált mérlegképes könyvelői végzettség szükséges a pozíció elnyeréséhez.

Nyelvtudás:
Kommunikációképes angolnyelv-tudás előnyt jelent.

Számítástechnikai ismeretek:
A felhasználói szintű MS Office, valamint magas szintű az SAP R/3 vagy SAP Business One (SBO) gyakorlati ismerete elvárás, illetve erős preferencia. Alternatívaként egyéb ERP rendszer pénzügyi-számviteli modulja bevezetésében szerzett tapasztalattal rendelkező pályázók jelentkezését is szívesen fogadjuk.

Elvárt készségek, képességek, fontos személyiségjellemzők:

  • Határozott, magabiztos szaktudás és fellépés
  • Önállóság
  • Precíz, alapos, felelősségteljes munkaattitűd
  • Fejlett kezdeményezőképesség és innovatív szemléletű gondolkodás
  • Dinamikus, nyitott, rugalmas és pozitív személyiség
  • Fejlett multitasking képességek mellett is jó fókuszáltság, ill. hatékony priorizálás
  • Gondos, felelős, megfelelőségekre alapozott gondolkodás, ill. tulajdonosi szemléletmód
  • Jó műszaki érzék és érdeklődés, nyitottság

PREFERENCIÁK ÉS ELŐNYÖK A KIVÁLASZTÁS SORÁN:

  • Műszaki szolgáltató, ill. szerviz profilú cégnél szerzett tapasztalat
  • Kutatás-fejlesztési projektek pénzügyi menedzsmentjében szerzett tapasztalat
  • Pályázat-menedzsment és elszámolási gyakorlat

AMIT MEGBÍZÓNK KÍNÁL:

  • Versenyképes munkabér
  • Lendületes, összetartó csapatban való szakmai fejlődési és kiteljesedési lehetőség
  • Stabil, kiegyensúlyozott munkalehetőség folyamatos fejlődéssel
  • Modern és igényes irodai környezet

MUNKAVÉGZÉS HELYE: Budapest

Amennyiben Ön szívesen lenne 1. számú operatív és stratégiai vezetője egy élenjáró technológiai színvonalat képviselő, stabil lábakon álló, innovatív, folyamatosan és dinamikusan fejlődő rangos hazai szolgáltató vállalatnak, részletes szakmai önéletrajzát a 2020/FI01 hivatkozási szám megjelölésével kérjük, küldje el számunkra.

PÉNZÜGYI-SZÁMVITELI és ADMINISZTRÁCIÓS VEZETŐ

Budapest
Pest
Full time
More than 5 years
Bachelor
Master
Multiple diplomas

Published on 09.07.2020