Skip to main content

PÉNZÜGYI MENEDZSER

Főbb feladatok, munkák:

  • Pénzügyi terület koordinációja, részvétel az üzleti tervezésben
  • A Tulajdonos és a Gazdasági vezető napi munkájának támogatása
  • A cég pénzügyi (cash-flow, számvitel, kontrolling) rendszereinek menedzselése, fejlesztése, ellenőrzése, riportolás a vezetés felé
  • Likviditás menedzsment, követeléskezelés felügyelete
  • Egyeztetés a könyveléssel, bérszámfejtéssel és a pénzügyi szolgáltatókkal, hó- és évvégi zárási feladatok támogatása
  • Biztosítási ügyintézés, kárügyek menedzselése
  • Folyószámlák napi kezelése, hitel- és lízingügyletek bonyolítása, banki kapcsolattartás
  • Szerződéskötés, teljesítési igazolások, és a hozzá kapcsolódó dokumentáció adminisztrálásának felügyelete
  • Havi riportok készítése, adatszolgáltatások a menedzsment és külső szervek felé, auditok irányítása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább középfokú szakirányú (gazdasági) végzettség
  • Minimum 3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Terhelhetőség
  • Proaktív, rendszerben gondolkodó személyiség
  • Legalább alapfokú angol/német nyelvtudás
  • Haladó szintű MS Office ismeretek, napi szintű MS Excel használat
  • Jó kommunikációs készség
  • B kategóriás jogosítvány

 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Vezetői tapasztalat
  • Hasonló szektorban működő vállalkozásnál szerzett szakmai tapasztalat
  • Felsőfokú szakirányú (gazdasági) végzettség

 

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős foglalkoztatás
  • Versenyképes jövedelem
  • Alkalmazotti munkaviszony
  • Céges telefon, laptop
  • Megbízható munkahely és biztos jövőkép

Munkavégzés helye:

  • Pécs

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, szakmai önéletrajzát a rendszerünkön keresztül tudja feltölteni a "JELENTKEZÉS" gombra kattintva.

PÉNZÜGYI MENEDZSER

Barcs
Full time

Published on 08.04.2021

Share this job now