Skip to main content
Work4you logo

Indítsd be a karriered!

Egy jelentkezés - rengeteg lehetőség!

 
 
 
 

Környezetvédelmi termékdíj képviselettel, tanácsadással és oktatással foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS / TERMÉKDÍJ ÜGYINTÉZŐ

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Legalább 1 éves tapasztalat adminisztratív területen
  • Haladó szintű MS Office, azon belül az Excel táblázatok használata
  • Precíz, pontos, igényes
  • Nem okoz gondot a feladatok, határidők követése és betartása
  • Csapatjátékos, de emellett tud és szeret önállóan is dolgozni

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • 10 ujjas vakon gépelés
  • Excel és ÁNYK professzionális használata
  • Adózási területen 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Vám-, jövedék-, vagy termékdíj ügyintézői, könyvelői vagy egyéb pénzügyi végzettség
  • A fenti pozíció betöltéséhez nem követelmény a termékdíj ügyintézői végzettség/tapasztalat

Főbb feladatok, munkák:

  • Kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel
  • Termékdíj-nyilvántartások elkészítése, adatok ellenőrzése, egyeztetése, ellenőrzése
  • Termékdíj bevallások beküldése, eseti jelleggel számlázás
  • Árajánlatok, szerződések és kapcsolódó dokumentumok előkészítése

Amit kínálunk:

  • Főállású munkakör
  • Versenyképes jövedelem
  • Reprezentatív irodai környezet, kis létszámú cég, kellemes nyugodt légkör, biztos hátterű munkahely, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, önálló és csapatorientált munkavégzés
  • Hosszú távú, biztos munkahely
  • Stabil, bővülő vállalati háttér, lendületes és fiatal csapat

Munkavégzés helye:

  • Budapest, II. kerület (Margit hídhoz közel)

Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével.

work4you Munkaerő-Közvetítő Iroda
 
 
 
 
Work4you logo
Indítsd be a karriered!
Egy jelentkezés - rengeteg lehetőség!
 
 
 
 

Környezetvédelmi termékdíj képviselettel, tanácsadással és oktatással foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS / TERMÉKDÍJ ÜGYINTÉZŐ

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Legalább 1 éves tapasztalat adminisztratív területen
  • Haladó szintű MS Office, azon belül az Excel táblázatok használata
  • Precíz, pontos, igényes
  • Nem okoz gondot a feladatok, határidők követése és betartása
  • Csapatjátékos, de emellett tud és szeret önállóan is dolgozni

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • 10 ujjas vakon gépelés
  • Excel és ÁNYK professzionális használata
  • Adózási területen 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Vám-, jövedék-, vagy termékdíj ügyintézői, könyvelői vagy egyéb pénzügyi végzettség
  • A fenti pozíció betöltéséhez nem követelmény a termékdíj ügyintézői végzettség/tapasztalat

Főbb feladatok, munkák:

  • Kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel
  • Termékdíj-nyilvántartások elkészítése, adatok ellenőrzése, egyeztetése, ellenőrzése
  • Termékdíj bevallások beküldése, eseti jelleggel számlázás
  • Árajánlatok, szerződések és kapcsolódó dokumentumok előkészítése

Amit kínálunk:

  • Főállású munkakör
  • Versenyképes jövedelem
  • Reprezentatív irodai környezet, kis létszámú cég, kellemes nyugodt légkör, biztos hátterű munkahely, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, önálló és csapatorientált munkavégzés
  • Hosszú távú, biztos munkahely
  • Stabil, bővülő vállalati háttér, lendületes és fiatal csapat

Munkavégzés helye:

  • Budapest, II. kerület (Margit hídhoz közel)

Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével.

 
work4you Munkaerő-Közvetítő Iroda
 
 
 
 

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS / TERMÉKDÍJ ÜGYINTÉZŐ

Budapest
Full time
1 year
Secondary school

Published on 27.02.2020