Skip to main content

Pénzügyi adminisztrációs munkatárs

Az OTP Országos Egészség- és Önsegélyező Pénztár

Budapesten történő munkavégzésre keres pénzügyi területen gyakorlatot szerzett 

Pénzügyi adminisztrációs munkatársat

azonnali kezdéssel, főfoglalkozású munkakörbe

Leendő munkatársunk főbb feladatai:

  • a szerződött munkáltatók tagdíjbevallásával kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása,
  • a beérkező munkáltatói átutalási listák rendezése és egyeztetése,
  • a beérkezett beazonosítatlan számlák kezelése,
  • szolgáltatói levelek- és számlák archiválása, külső irattárba történő szállításának előkészítésében való közreműködés,
  • a tagok egyéni számláján történő összegzárolások végrehajtása, a felmerült problémák kezelése,
  • kapcsolattartás a szolgáltatókkal, hibás számlák kezelése és visszalevelezése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • középfokú iskolai végzettség, pénzügyi végzettség,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office - Outlook, Excel, Word),
  • megbízhatóság, precizitás, jó munkabíró képesség,
  • kiváló kommunikációs készség.

Előny: Egészségpénztárnál szerzett gyakorlat

Amennyiben az általunk kínált lehetőség felkeltette érdeklődését, jelentkezését várjuk (önéletrajz a bruttó fizetési igény megjelölésével) a megjelenéstől számított 4 héten belül.

Pénzügyi adminisztrációs munkatárs

OTP Országos Egészség- és Önsegélyező Pénztár
Budapest
Full time
1 year
Secondary technical school

Published on 2020-02-28