Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Irodaterek kialakításával foglalkozó piacvezető partnerünk számára keressük Operatív vezető munkatársukat.


  • support, tervezés, logisztika, raktár és szerelési részlegek tevékenységének irányítása (10-15fő),
  • folyamatok modernizálása, digitalizálása
  • új rendszerek bevezetése (raktári rendszer, szerelői nyilvántartás, vállalatirányítási rendszerek),
  • people management feladatok ellátása
  • feladatok kiosztása csapaton belül
  • tréningek bevezetése, tartása a kollégák számára
  • újonnan érkező kollégák betanításában való aktív részvétel,
  • a cég stratégiájának kialakításában, valamint a költségvetés tervezésében való részvétel


Elvárások / Requirements

  • felsőfokú végzettség, LEAN management tanulmány előny,
  • folyékony angol nyelvtudás szóban, írásban, magas szinten.
  • 5 év tapasztalat B2B, nagy értékű megoldásokat értékesítő, 30+ fős cégnél, operatív vezetői szinten 
  • min. 3 év egybefüggő vezetői tapasztalat (15+ fő), 
  • asszertív kommunikáció, konfliktus kezelési és motivációs készség,
  • aktív feladatkiadás, delegálás és következetes számonkérési készség,
  • magabiztos Microsoft Office ismeret
  • sikerorientáltság és vállalkozó szellem, 
  • erős adminisztrációs és elemzési képesség, 
  • részletekre figyelő, pontos munkavégzés,

Amit nyújtunk / Benefits

  • versenyképes fizetés
  • gépkocsi használat
  • változatos feladatok
  • befogadó, szuper csapat
  • folyamatos fejlődési lehetőség

Randstad Hungária Kft. logó

Operatív Vezető

Budapest
Full time

Published on 13.01.2021