
Pozíció leírása / Job description
Irodaterek kialakításával foglalkozó piacvezető partnerünk számára keressük Operatív vezető munkatársukat.
- support, tervezés, logisztika, raktár és szerelési részlegek tevékenységének irányítása (10-15fő),
- folyamatok modernizálása, digitalizálása
- új rendszerek bevezetése (raktári rendszer, szerelői nyilvántartás, vállalatirányítási rendszerek),
- people management feladatok ellátása
- feladatok kiosztása csapaton belül
- tréningek bevezetése, tartása a kollégák számára
- újonnan érkező kollégák betanításában való aktív részvétel,
- a cég stratégiájának kialakításában, valamint a költségvetés tervezésében való részvétel
Elvárások / Requirements
- felsőfokú végzettség, LEAN management tanulmány előny,
- folyékony angol nyelvtudás szóban, írásban, magas szinten.
- 5 év tapasztalat B2B, nagy értékű megoldásokat értékesítő, 30+ fős cégnél, operatív vezetői szinten
- min. 3 év egybefüggő vezetői tapasztalat (15+ fő),
- asszertív kommunikáció, konfliktus kezelési és motivációs készség,
- aktív feladatkiadás, delegálás és következetes számonkérési készség,
- magabiztos Microsoft Office ismeret
- sikerorientáltság és vállalkozó szellem,
- erős adminisztrációs és elemzési képesség,
- részletekre figyelő, pontos munkavégzés,
Amit nyújtunk / Benefits
- versenyképes fizetés
- gépkocsi használat
- változatos feladatok
- befogadó, szuper csapat
- folyamatos fejlődési lehetőség
