Skip to main content

Németül beszélő ügyfélkapcsolati munkatárs

Feladatok:

  • Informatikai, hálózati hibák regisztrálása és kiosztása megfelelő megoldócsapatoknak
  • Egyszerűbb problémák megoldása 
  • Hálózati eszközök figyelése automatizált monitorozó rendszerben
  • Proaktív hibamegoldás, előrejelezhető kiesések megakadályozása
  • Jegykezelő rendszer használata, incidensek logolása

Elvárások / Requirements

Követelmények:

  • Magabiztos, legalább középfokú német nyelvtudás
  • Legalább középfokú végzettség (előny: diploma)
  • Többműszakos munkavégzés vállalása (alkalmanként hétvégi napokon) nemzetközi szolgáltatás miatt
  • Határozott, magabiztos személyiség
  • Informatikai affinitás: új programok gyors elsajátítása, gördülékeny munkavégzés komplex rendszerekben, képesség multitaskingra

 

Előny:

  • Releváns munkatapasztalat
  • Angol nyelvtudás

Németül beszélő ügyfélkapcsolati munkatárs

Szeged
Full time

Published on 20.01.2021