Skip to main content

MULTILINGUAL HR POSITIONS

Do you have experience in shared services HR function? Are you a real team player with strong multitasking skills?

If your answers are yes, we have a great and exciting opportunity for you!

Feladatok:

  • Be the first point of contact for European Hiring Managers regarding recruitments needs
  • Facilitate the screening and interview processes
  • Be responsible for employee lifecycle processes such as onboarding, termination, staff movement, HR reporting, internal audit, personnel information management and contract management

Elvárások:

  • Bachelor’s Degree
  • At least 2-year experience in international company and/or shared services HR function
  • Fluent English AND strong knowledge of one of the following languages are required (Italian/French/German/Spanish/Dutch/Swedish)
  • Ability to work in a fast-paced environment
  • Detail oriented and team player attitude

Előnyök:

  • Experience in Succes Factor

Juttatások, ajánlat:

  • Competitive salary and benefit package
  • Multinational environment
  • Exciting challenges

Munkavégzés helye:

  • Budapest

Pozíció területei:

  • SSC / Üzleti támogató központok: HR
  • HR / Munkaügy: HR Generalista

Nyelvtudás:

  • vagy
  • Angol Felsőfok szóban és írásban
  • vagy
  • Olasz Felsőfok szóban és írásban
  • vagy
  • Francia Felsőfok szóban és írásban
  • vagy
  • Német Felsőfok szóban és írásban
  • vagy
  • Spanyol Felsőfok szóban és írásban

Munkatapasztalat:

  • 1-3 év

Pozíciószint:

  • Beosztott

Elvárt végzettség:

  • Főiskola

MULTILINGUAL HR POSITIONS

Budapest
Full time

Published on 04.12.2020