Kiemelkedő színvonalú elektronikai gyártópartnerünk keresi MES adminisztrátor munkatársát.
Téged keresünk, ha:
- Műszaki képesítéssel rendelkezel
- Van 2 év tapasztalatod hasonló területen
- Angol nyelvtudásod kommunikációs szintű
A munkakörnek megfelelően jobbnál-jobb feladatokkal látunk el, mint például:
- Végfelhasználói hozzáférés karbantartása (MES, ERP),
- Lehetséges kockázatok és problémák meghatározása és fejlesztésekre való javaslattétel
- Felelősség az információs rendszer működéséért és karbantartásáért
- RFQ előkészítése
- Rendszerfelügyelet
- Napi kommunikáció a nemzetközi támogató csapattal
- Adatok bevitele és a KPI beállítása
- A MES és az ERP rendszer folyamatos fejlesztése, támogatása és hibaelhárítások elvégzése (együttműködés az új ERP és MES rendszerek bevezetése során)
- A MES rendszerekkel kapcsolatos hardverek (terminálok, nyomtatók, 2D kódolvasók) ismerete és beállítása
Miért éri meg nálunk dolgozni?
- Mert versenyképes alapbért biztosítunk,
- és mellé kapni fogsz cafetériát, utazásköltség támogatást,
- laptopot,telefont,
- tiszta környezetben,
- szuper jó csapatban,
- hosszútávon dolgozhatsz és szakmailag fejlődhetsz nálunk.
Munkavégzés helye: Nagykőrös
Az INT-Solution Kft. Munkaerő-közvetítési nyilvántartási száma: XVI-M-001/3777-2/2013