Skip to main content
Work4you logo

Indítsd be a karriered!

Egy jelentkezés - rengeteg lehetőség!

 
 
 
 

Nyíregyházi partnerünk megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

LOGISZTIKAI ÉS CONTACT CENTER VEZETŐ

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Korábbi tapasztalat és/vagy bizonyított értékesítési/ügyfélszolgálati tapasztalat
  • Csapatvezetői múlt, vezetői képességek
  • Kiváló kommunikáció, adminisztratív és szervezési képességek
  • Adatbevitel/telefonálási képességek
  • Problémamegoldás és meggyőző tárgyalás technika
  • Rugalmasság, felelősségteljesség
  • Pénzügyi alapismeretek
  • Pontos, precíz munkavégzés.
  • Udvarias, nyugodt, nyitott természet
  • Csapatjátékos

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Ügyfélszolgálattal/üzleti adminisztrációval kapcsolatos képzettség
  • Értékesítési alapelvek és módszerek ismerete
  • Kiváló ügyfélszolgálati tapasztalat, a szolgáltatások magas szinten való teljesítése
  • Korábbi tapasztalat célkitűzésben és annak megvalósításában
  • A szükséges számítógépes programok és rendszerek átfogó ismerete
  • Diploma
  • PSZÁF vizsga
  • Vezetői engedély

Főbb feladatok, munkák:

  • A telefonközpontos csapat vezetése és kezelése
  • Az értékesítők folyamatos tájékoztatása, informálása a márkakereskedésben történő eseményekről, ügyfeleket érintő hatásokról
  • Kapcsolattartás márkakereskedés vezetőivel, alkalmazottaival és a szerződött felekkel
  • Iparági fejlesztések nyomon követése
  • Fejlesztendő területek feltérképezése
  • Alkalmazottak továbbképzése, motiválása, bónuszok, jutalékok koordinálása
  • Üzleti lehetőségek biztosítása a központ számára
  • Kimenő kommunikáció irányítása (telefonon és interneten keresztül is)
  • Pozitív ügyfélkapcsolatok kialakítása
  • A kitűzött foglalási/értékesítési arány elérése
  • Az ügyfélhívások megkívánt arányának elérése
  • Statisztikák készítése
  • Ügyfél elégedettség mérése és biztosítása
  • Önálló munkavégzésre és fejlődésre való képesség minimális felügyelet alatt

Amit kínálunk:

  • Rendszeres, ingyenes oktatások, tréningek, fejlődési lehetőség
  • Modern és igényes munkakörnyezet
  • Stabil vállalati háttér
  • Fiatalos, lendületes csapatmunka

Munkavégzés helye: Nyíregyháza

Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar és német nyelvű fényképes szakmai önéletrajzát!

work4you Munkaerő-Közvetítő Iroda
 
 
 
 
Work4you logo
Indítsd be a karriered!
Egy jelentkezés - rengeteg lehetőség!
 
 
 
 

Nyíregyházi partnerünk megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

LOGISZTIKAI ÉS CONTACT CENTER VEZETŐ

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Korábbi tapasztalat és/vagy bizonyított értékesítési/ügyfélszolgálati tapasztalat
  • Csapatvezetői múlt, vezetői képességek
  • Kiváló kommunikáció, adminisztratív és szervezési képességek
  • Adatbevitel/telefonálási képességek
  • Problémamegoldás és meggyőző tárgyalás technika
  • Rugalmasság, felelősségteljesség
  • Pénzügyi alapismeretek
  • Pontos, precíz munkavégzés.
  • Udvarias, nyugodt, nyitott természet
  • Csapatjátékos

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Ügyfélszolgálattal/üzleti adminisztrációval kapcsolatos képzettség
  • Értékesítési alapelvek és módszerek ismerete
  • Kiváló ügyfélszolgálati tapasztalat, a szolgáltatások magas szinten való teljesítése
  • Korábbi tapasztalat célkitűzésben és annak megvalósításában
  • A szükséges számítógépes programok és rendszerek átfogó ismerete
  • Diploma
  • PSZÁF vizsga
  • Vezetői engedély

Főbb feladatok, munkák:

  • A telefonközpontos csapat vezetése és kezelése
  • Az értékesítők folyamatos tájékoztatása, informálása a márkakereskedésben történő eseményekről, ügyfeleket érintő hatásokról
  • Kapcsolattartás márkakereskedés vezetőivel, alkalmazottaival és a szerződött felekkel
  • Iparági fejlesztések nyomon követése
  • Fejlesztendő területek feltérképezése
  • Alkalmazottak továbbképzése, motiválása, bónuszok, jutalékok koordinálása
  • Üzleti lehetőségek biztosítása a központ számára
  • Kimenő kommunikáció irányítása (telefonon és interneten keresztül is)
  • Pozitív ügyfélkapcsolatok kialakítása
  • A kitűzött foglalási/értékesítési arány elérése
  • Az ügyfélhívások megkívánt arányának elérése
  • Statisztikák készítése
  • Ügyfél elégedettség mérése és biztosítása
  • Önálló munkavégzésre és fejlődésre való képesség minimális felügyelet alatt

Amit kínálunk:

  • Rendszeres, ingyenes oktatások, tréningek, fejlődési lehetőség
  • Modern és igényes munkakörnyezet
  • Stabil vállalati háttér
  • Fiatalos, lendületes csapatmunka

Munkavégzés helye: Nyíregyháza

Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar és német nyelvű fényképes szakmai önéletrajzát!

 
work4you Munkaerő-Közvetítő Iroda
 
 
 
 

LOGISZTIKAI ÉS CONTACT CENTER VEZETŐ

Szabolcs-Szatmár-Bereg
Nyíregyháza
Full time
3 - 5 years of experience
Vocational school

Published on 12.04.2020