Feladatok / Tasks
- A vállalkozás teljes számviteli és pénzügyi funkcióinak ellátása
- Dokumentációk készítése a külső szolgáltatók számára bérszámfejtéshez
- A menedzsment döntéstámogatása pénzügyi kérdésekben
- Havi és éves zárásban történő részvétel, zárási határidők betartatása
- Költségelemzések (elsődleges, másodlagos fedezetek), margin elemzések elkészítése
- Költségvetési ciklusok és havi költségvizsgálatok készítése, felügyelete
- Év végi pénzügyi, számviteli kimutatások készítése
- A kontrolling rendszer fejlesztésében való aktív részvétel
- Kapcsolattartás a könyvvizsgálókkal, adótanácsadókkal, hatóságokkal
Requirements:
- Szakirányú felsőfokú végzettség
- Legalább 3 év kontrolling területen szerzett tapasztalat
- Magabiztos angol nyelvtudás, német nyelvtudás előnyt jelent
- Erős informatikai ismeretek (MS Office, ERP)
- Jó elemző és problémamegoldó képesség
- Önálló, célorientált hozzáállás
- Képes önállóan és csapatban dolgozni
- Nyitott a tanulásra és a folyamatos fejlődésre