Skip to main content

KERESKEDELMI/LOGISZTIKAI ASSZISZTENS

Ezek a feladatok várnak rád: 

  • Készlettel kapcsolatos teendők: heti készlet riportok elkészítése, készlet fogyások figyelése, központi és nemzetközi megrendelések kivitelezése , előrejelzések készítése a fogyás alapján, kapcsolattartás a raktárral
  • Fuvarszervezéssel kapcsolatos teendők: közúti és konténeres cégekkel kapcsolatos árajánlat bekérése, fuvarok rendelése és áruk nyomon követése, kapcsolattartás a vámszolgáltatóval, hatóságokkal
  • Termékkel kapcsolatos teendők: új termék beérkezése esetén termékcímke ellenőrzése specifikáció alapján, esetleges sérült áruk és hiányok jelentése, minőségi és gyártási tanúsítványok nyilvántartása (HACCP, IFS, BRC) , kapcsolattartás anyacég minőségbiztosítási osztályával és egyéb tanúsítókkal (pl.: SGS, Wessling)
  • Rendelésekkel kapcsolatos teendők: szállítólevelek és áruátvételi igazolások feldolgozása, számlázás, helyesbítő számlák, jóváírások, kompenzációk és visszáru kezelése
  • Egyéb irodai adminisztratív teendők 

Téged keresünk, ha:

  • Minimum középfokú végzettséggel és hasonló területen szerzett, 1-2 éves tapasztalattal rendelkezel
  • Alapfokú angol nyelvtudással rendelkezel (elsősorban írásban)
  • Kommunikatív, pörgős személyiség vagy 

Előny:

  • Kereskedelmi végzettség

Amit megbízónk ajánl:

  • Versenyképes jövedelem kompetenciáktól és előképzettségtől függően (net. 300-350.000 forint)
  • Bejárástámogatás 
  • Kiszámítható, rugalmas munkarend, hétvégéi munkavégzés vagy túlóra nélkül!
  • Mobiltelefon, laptop biztosítása

A munkavégzés részletei: 

  • Munkavégzés helye: Dunaharaszti

Kattints a JELENTKEZÉS gombra, és küldd el az önéletrajzodat!

KERESKEDELMI/LOGISZTIKAI ASSZISZTENS

Pest
Full time

Published on 12.10.2021

Share this job now