Feladatod lesz:
- Teljes beszerzési folyamat kezelése
- Megrendelések létrehozása és kezelése
- Kapcsolatok kialakítása és fenntartása beszállítókkal és szolgáltatókkal
- Árazás, fizetési feltételek egyeztetés a költségmegtakarítás elérése érdekében.
- Jogszabályi és vállalati beszerzési irányelvek betartásának biztosítása
- Költségelemzések készítése és beszerzési stratégiák kidolgozása a közvetett kategóriákra
- Együttműködés a társosztályokkal az igények meghatározásában és a kiadások optimalizálása érdekében
- Jelentések készítése a beszerzési teljesítményről, beszállítói mutatókról és költségoptimalizálásról
Elvárás:
- Üzleti adminisztráció, logisztikai menedzsment vagy kapcsolódó területen szerzett felsőfokú végzettség
- 2–5 év beszerzési tapasztalat, különösen az indirekt kategóriák területén
- Kiváló tárgyalási és kommunikációs készségek
- MS Office (Excel, Word, PowerPoint) felhasználói szintű ismerete
Előny:
- Alapfokú angol nyelvtudás
- ERP rendszer ismerete
Amit kínálunk:
- Stabil vállalati háttér
- Határozatlan idejű 8 órás (8-16 óra) bejelentett munkaviszony
- Modern, igényes munkakörnyezet és eszközök
- Jelenléti bónusz
- Kapható karácsonyi jutalom
- Céges buszjárat / utazási hozzájárulás
Munkaidő, munkavégzés helye:
- Azonnali munkakezdéssel: napi jelenléti munkavégzéssel hétfőtől-péntekig 08-16 óráig
- 2200 Monor, Ipar u. 20.
Fényképes önéletrajzod, bérigényed megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva, várjuk!