
Technical Support Engineer
- 2nd level support
- Teszt forgatókönyvek és tesztesetek megtervezése, specifikációk alapján
- Funkcionális és felhasználói tesztek manuális tesztelésének elvégzése
- Az elvégzett tesztek kiértékelése, dokumentálása, újra tesztelése
- Szoros együttműködés a fejlesztőcsapattal
- Dokumentációk elkészítése: tesztnapló, jegyzőkönyvek, rögzítéses issue/bug tracker szoftverbe
- Release csomagok tesztelése
Elvárások / Requirements
- Legalább 2-3 év tapasztalat IT területen (helpdesk, technical support, customer support)
- Érettségi és IT tanulmányok/tapasztalat
- Rugalmasság
- Megfelelő kommunikáció képesség - sokat kell majd egyeztetni nemzetközi kollégákkal, fejlesztői csapattal, így a tárgyalóképes/folyékony angol nyelvtudás elengedhetetlen
- Proaktív személyiség
- SQL és LINUX ismeretek
Amit nyújtunk / Benefits
- Nemzetközi utazások
- Tartós kiküldetések
- Külföldi kollégákkal való napi szintű kommunikáció angol nyelven
- Referenciaértékű projektek
- Változatosság, átjárás ügyfelek és projektek között
- Folyamatos fejlődési lehetőség
- ISTQB vizsgák támogatása
- Stabilitás, hosszútávú munkalehetőség
- Versenyképes juttatási csomag
- Jól megközelíthető, modern iroda
a0t6N000000Pd1WQAS
