Skip to main content

Technical Support Engineer

  • 2nd level support
  • Teszt forgatókönyvek és tesztesetek megtervezése, specifikációk alapján
  • Funkcionális és felhasználói tesztek manuális tesztelésének elvégzése
  • Az elvégzett tesztek kiértékelése, dokumentálása, újra tesztelése
  • Szoros együttműködés a fejlesztőcsapattal
  • Dokumentációk elkészítése: tesztnapló, jegyzőkönyvek, rögzítéses issue/bug tracker szoftverbe
  • Release csomagok tesztelése

Elvárások / Requirements

  • Legalább 2-3 év tapasztalat IT területen (helpdesk, technical support, customer support)
  • Érettségi és IT tanulmányok/tapasztalat
  • Rugalmasság
  • Megfelelő kommunikáció képesség - sokat kell majd egyeztetni nemzetközi kollégákkal, fejlesztői csapattal, így a tárgyalóképes/folyékony angol nyelvtudás elengedhetetlen
  • Proaktív személyiség
  • SQL és LINUX ismeretek

Amit nyújtunk / Benefits

  • Nemzetközi utazások
  • Tartós kiküldetések
  • Külföldi kollégákkal való napi szintű kommunikáció angol nyelven
  • Referenciaértékű projektek
  • Változatosság, átjárás ügyfelek és projektek között
  • Folyamatos fejlődési lehetőség
  • ISTQB vizsgák támogatása
  • Stabilitás, hosszútávú munkalehetőség
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Jól megközelíthető, modern iroda

a0t6N000000Pd1WQAS

Technical Support Engineer

Budapest
Full time

Published on 03.02.2023

Share this job now