Skip to main content

IT Service Desk munkatárs

A VIESSMANN vállalatcsoport, mely nemzetközi szinten vezető szerepet tölt be a fűtéstechnikai rendszerek gyártása terén, a pécsi szolgáltató központjának IT csapatába elkötelezett munkatársat keres a következő munkakörbe:

IT Service Desk munkatárs

A mi IT Service Desk csapatunk az első, aki a vállalat munkatársainak IT kérdéseit és hibajelentéseit fogadja. A csapat tagjai felveszik a beérkező hívásokat, majd a vállalati irányelveknek és előírásoknak megfelelően megoldják a problémát, vagy szükség esetén továbbítják az esetet a illetékes csoportok felé.

...a Te feladataid:

  • a beérkező nemzetközi IT hívások fogadása,
  • minden híváshoz a megfelelő intézkedések meghozatala,
  • jegyek létrehozása, feldolgozása és dokumentálása,
  • a hiba felismerése után az eset megoldása vagy a következő szintre való továbbítása,
  • szoros együttműködés a többi IT Service Desk csoporttal,
  • adatbázis kezelés,

...az elvárásaink:

  • jó német nyelvtudás írásban és szóban,
  • jó számítógépes ismeretek, előny a támogatói környezet ismerete,
  • kiemelkedő telefonos kommunikációs képesség,
  • erős problémamegoldó képesség,
  • önálló és szisztematikus munkavégzés,
  • kiemelkedő tanulási hajlandóság,
  • a Microsoft Windows 10, hálózati rendszerek és a Google alkalmazások ismerete,
  • előny a Citrix programokban való jártasság,
  • alap angol nyelvtudás írásban és szóban,

...a mi ajánlatunk – a Te lehetőséged:

  • folyamatos képzési lehetőségek,
  • versenyképes jövedelem,
  • hosszútávú és stabil munkavégzés, egy multinacionális, fenntartható, fejlődő vállalatnál,

Amennyiben felkeltettük érdeklődésed, várjuk önéletrajzod

IT Service Desk munkatárs

Pécs
Baranya
Full time
no work experience required
Secondary school

Published on 25.10.2020