Skip to main content

IT gyakornok – digitális technikai ügyféltámogató

Az egyik legjobban teljesítő, és leginkább felelősen működtetett univerzális nagybank erős tőkepozícióval és kockázatkezeléssel, piacvezető folyamatokkal, valamint lakossági és vállalati portfolióval. A kihívásokkal teli környezetben elért eredményeiknek, stabil működésüknek és a kulcsterületeken elért növekedésüknek köszönhetően 2014-ben sorban másodszor nyerték el a MasterCard – Az Év Bankja díját, amely a legjelentősebb elismerés a hazai bankpiacon.

Feladatok:

  • A Vállalati Üzleti Terminállal és más vállalati elektronikus csatornával kapcsolatos telefonon érkező ügyfélkérdések fogadása és szakszerű, magas minőségű kezelése, a megoldások megtalálása
  • Banki elektronikus alkalmazásokkal kapcsolatos technikai tanácsadás
  • Elemzések, kimutatások készítése, feldolgozása

Elvárások:

  • Nappali tagozatos aktív hallgatói jogviszony főiskolai vagy egyetemi képzésben
  • Gazdasági területen folytatott tanulmányok, preferáltan informatikai területen
  • IT és üzleti alapismeretek
  • Erős MS Office, Access ismeret

A munkakezdéshez szükség lesz egy három hónapnál nem régebbi, három pontos erkölcsi bizonyítványra (kiválasztást követően is beszerezhető) Munkaidő

  • Minimum heti 25-30 óra vállalása
  • Legalább fél év vállalása

Amit kínálunk

  • Bruttó 1211 Ft/óra diákbér
  • Hosszú távú diákmunka
  • Multinacionális környezet
  • Szakmai gyakorlat leigazolása, szakdolgozatírási lehetőség

Jelentkezés Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címemen.

IT gyakornok – digitális technikai ügyféltámogató

Budapest
Part time

Published on 24.08.2020