
Az ArvaliCom rész- vagy teljes munkaidős
Irodavezetőt
keres
Közép- és nagyvállalatok online és PR tevékenységét támogató, ambiciózus, pörgős kommunikációs ügynökség keres barátságos munka- és emberi környezetbe, Óbuda leghangulatosabb részén található irodájába irodavezetőt rész- vagy teljes munkaidőben.
Feladatok
- a cég és a cég ügyfeleivel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
- számlák kiállítása, bejövő tételek ellenőrzése, kifizetése, havi számlazárások intézése a könyvelő céggel együttműködésben online felületen
- szerződések, megrendelések, visszaigazolások elkészítése, adminisztrációja
- a cégvezetés időmenedzsmentjének támogatása, személyes asszisztencia
- bejövő és kimenő hivatalos levelezések kezelése, dokumentálása
- postai és banki adminisztráció, személyes ügyintézés
- a munkatársak időnyilvántartási rendszerének követése, felügyelete, hatékonysági kimutatások készítése, elemzése
- céges beszerzések (konyhai, irodatechnika, készletek) és karbantartások (iroda állaga) intézése
- eszközök nyilvántartása, raktár felügyelete
- az iroda rendjének fenntartása, a takarítás felügyelete
- az ügyvezető és az account menedzserek munkájának támogatása, riportok készítése, sajtóanyagok utánkövetése, projektek támogatása
Jelentkezés:
Magyar nyelvű önéletrajzzal és bérigény megjelöléssel a "jelentkezem" gombra kattintva.
Amit várunk
- kellő gyakorlat alapján a fenti feladatok rutinból való végzése
- hasonló munkakörben eltöltött legalább 2 év munkaviszony
- angol nyelvtudás
- MS Office, Google rendszerek kiváló ismerete
- precízió, rugalmasság és rendszeretet
- pozitív szemlélet és humor
Amit nyújtunk
- kellemes környezet és munkafeltételek
- piaci bérezés és juttatások
- összetartó, pozitív, egymást támogató, családias csapat
- otthoni munkavégzés támogatása
