Skip to main content

Similar jobs like this one

Recommended jobs

Irodai asszisztens (főállás, Bp. XX ker.)

Megbízónk a hazai és Kelet-Európai horgászok körében ismert horgászfelszerelést gyártó és forgalmazó magyar vállalkozás. 1992 óta Magyarországon már több mint 100 fővel dolgoznak együtt - ahova most hívják Önt is!

Fő értékük munkatársaik tudása, egymás támogatása, közös munka által elért sikereik.

Budapest XX. ker-i központjukba, az irodavezető munkájának támogatására keresik talpraesett, tapasztalattal rendelkező új munkatársukat IRODAI ASSZISZTENS (főállás Bp XX.ker.) munkakörbe.

Ha Ön gyakorlott az irodai adminisztrációban, képes párhuzamosan több feladatra is koncentrálni, fontos Önnek, hogy összefüggéseiben értse, átlássa, amivel foglalkozik – és emellett igényes az üzleti helyzetekben való kommunikációjára is – Pályázzon, ismerje meg az ajánlatot!

Főbb feladatok, munkák:

Az irodavezető munkájának támogatása, irodai adminisztratív és titkársági feladatok ellátása. Részletesen:

  • Általános adminisztratív teendők (levelezés, adatrögzítés, nyomtatás, szkennelés, lefűzés …)
  • Iktatás, postakönyv kezelése, postázás
  • Irodaszer, egyéb eszközök rendelése (ajánlatkérések, beszerzés koordinálása)
  • Beérkező termékek átvétele, iktatása, elosztása
  • Beérkező telefonhívások, e-mailek fogadása: információ közvetítés/átadás
  • Vezetők adminisztratív támogatása
  • Érkező vendégek fogadása
  • Telefonos kapcsolattartás partnerekkel, vevői elégedettségmérés

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Irodai feladatokban szerzett tapasztalat
  • Középfokú végzettség
  • Aktív alapfokú angol nyelvtudás előnyt jelent
  • Magabiztos számítógép kezelés (MS Office programok, levelezés, egyszerűbb táblázatkezelés), irodai eszközök kezelésében gyakorlat
  • Időbeli és adminisztratív pontosság
  • Magas színvonalú kommunikáció, szóban, írásban (hivatalos levelezés, munkatársakkal és partnerekkel való egyeztetések)
  • Gyors gondolkodás, helyzetfelismerés
  • Rendszerben gondolkodás, folyamatok, összefüggések átlátása
  • Igény a tanulásra, új ismeretek elsajátítására
  • Egyszerre több feladat koordinálása, priorizálás, feladatainak önálló beosztása
  • Csapatjátékos, együttműködő, megoldásközpontú személyiség

Ha Ön irodai ügyintézés területén tervezi a jövőjét és szívesen dolgozna egy folyamatosan fejlődő cégnél, ahol értékelik a talpraesettségét - itt kiváló lehetőséget talál.

Előnyök:

  • Magabiztos táblázatkezelés
  • Alapfokú angol nyelvtudás

Amit nyújtunk:

  • Főállású foglalkoztatás, hosszútávon tervezhető munka, biztos jövő
  • Fix alapbér + negyedéves mozgóbér + választható egészségbiztosítási csomag
  • Támogató és rugalmas vezetői hozzáállás
  • Tanulási, fejlődési lehetőség – tartalmas munkanapok
  • Stabilitás, családias miliő, jó hangulatú, összeforrott csapat
  • Családbarát munkahely

 

Részletek:

  • Munkavégzés helye: Budapest XX. Helsinki út 74.
  • Munkaidő: hétfő-csütörtök: 07-16:00 között, péntek: 07:00-13:30
  • Bérezés: fix alapbér + mozgóbér + egészségbiztosítás
  • Kezdés: megegyezés szerint, július 1-től.

Irodai asszisztens (főállás, Bp. XX ker.)

Aba, 8127 Magyarország
Full time

Published on 01.07.2021

Share this job now