Skip to main content

Az OTP Bank Nyrt. munkatársat keres

IRODAI ADMINSZTRÁTOR

pozícióba.

Feladatok, felelősségek:

  • az OTP Nyrt. Event Management csapat vezetőjének munkájának támogatása
  • adminisztratív feladatok ellátása
  • a vezető irányítása mellett dokumentumok, levelek tartalmi előkészítése, szövegszerkesztése, korrektúrázása
  • munkaügyi, könyvelési nyilvántartások vezetése
  • kontrolling, szerződések, számlák, teljesítési igazolások nyilvántartása, könyvelésre való előkészítése
  • iktatási, postázási feladatok ellátása

Elvárások:

  • Legalább 2-3 év hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
  • MS Office programok ismerete
  • Pontos, precíz, szisztematikus munkavégzésre való képesség
  • Önálló munkavégzésre való képesség

Munkavégzés helye: 1051 Bp., Nádor utca 21.

Munkaviszony: heti 40 órás, határozatlan idejű szerződés


Irodai adminisztrátor

Budapest
Budapest
Pest
Full time
2 years
Secondary school

Published on 10.04.2020