Skip to main content

Irodai adminisztrátor

A BMH Nonprofit Kft. 1 fő munkatársat keres 

Irodai adminisztrátor

munkakörbe

Feladatok:

  • adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása;
  • meghatározott szakterületen ügyintézési feladatok ellátása;
  • az ellátott szakmai terület által meghatározott kapcsolattartási feladatok végzése;
  • általános és adott szakterülethez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése;
  • számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok szerkesztése;
  • írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása;
  • iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
  • határidők nyomonkövetése, betartása;
  • korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
  • ügyfélmegkeresések továbbítása;
  • beszámolás a vezetőnek

Elvárás:

  • középfokú végzettség, érettségi
  • iktatói, irodai munkakörben szerzett gyakorlat
  • rendszerlátó gondolkodásmód 
  • határozottság, pontosság, terhelhetőség, magabiztosság
  • önálló munkavégzés
  • MS Office programok ismerete (Excel, PowerPoint, Outlook)
  • eredményorientált, rugalmas

Előnyt jelent:

  • azonnali munkakezdés
  • szakmai tapasztalat

Amit kínálunk:

  • stabil háttér
  • fejlődési lehetőség
  • biztos jövedelem

Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette érdeklődését kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát!

Irodai adminisztrátor

Miskolc
Borsod-Abaúj-Zemplén
Full time
1 year
Secondary school

Published on 28.02.2020