Skip to main content

Similar jobs like this one


Ügyfelünk a piacon meghatározó szerepet betöltő, nemzetközi kereskedelmi vállalat.

Munkavégzés helyszíne: Pécs


Incident Manager

Feladatok

  • Incident Managerként a Service Desk szolgáltatásai minőségének felügyelete és biztosítása
  • Incident Management folyamat napi szintű lebonyolítása, felügyelete, szükség szerinti fejlesztése
  • folyamatosan kapcsolattartás és információ szolgáltatás a menedzsment felé a folyamattal, hibajegyekkel, mérőszámokkal kapcsolatban
  • a Service Desk Agent kollégák munkájának támogatása
  • szükséges dokumentáció minőségének ellenőrzése
  • kooperáció a belső és nemzetközi társosztályokkal, szolgáltatásokért felelős személyekkel


Elvárások


  • Kiváló angolnyelv-tudás (folyékony németnyelv-tudás előny)
  • Incident, vagy Major Incident Management területen szerzett tapasztalat
  • ITIL V3, vagy ITIL Service Operations tanúsítvány
  • proaktív attitűd, átfogó szemlélet
  • ügyfélközpontú, kiemelkedő kommunikációs képesség
  • vállal több műszakos munkarendet (nappali műszakok, éjszakai műszak körülbelül hat hetente)


Egyéb információ


Amit nyújtunk


  • fejlődési lehetőség egy folyamatosan növekedő szervezetben
  • részvétel egy új csapat kialakulásában
  • egyéni munkavégzés lehetősége, felelősségteljes munkakör
  • változatos és érdekes feladatkör
  • kellemes munkakörben történő munkavégzés
  • biztos, hosszú távú munkalehetőség


Incident Manager

Pécs
Full time

Published on 16.12.2021

Share this job now