Skip to main content

Incidens és probléma menedzser

Az OTP Bank Nyrt. 

Incidens és probléma menedzser

munkakör betöltésére munkatársat keres

Feladatok: 

  • Kiemelt incidensek vezetése, szakértő kollégák munkájának irányítása
  • Kiemelt incidens és probléma jegy rögzítése, feladatok kiosztása, dokumentáció, eszkaláció és jegy lezárása
  • Kommunikáció koordinálása kiemelt incidens alatt
  • Jelentések (belső és külső) és statisztikák készítése
  • Probléma jegyek koordinálása divízió szinten, RCA-k nyomon követése
  • Kiemelt incidens és probléma megbeszélések szervezése és vezetése
  • Biztosítja a kiemelt incidens és probléma nyilvántartás áttekintését
  • Kiemelt incidens menedzsment folyamat felülvizsgálata, javaslatétel a hatékonyság javítására
  • Együttműködés a társterületekkel és a támogató csapattal
  • Közreműködik a tudásbázis építésében
  • Normál munkarend készenléttel

Akit keresünk:

  • Főiskolai vagy egyetemi informatikai végzettség, vagy szakirányú OKJ képesítés
  • ITIL ismeret
  • Legalább középszintű angol nyelvtudás
  • Folyamatszemlélet
  • Kiváló problémamegoldó- és kommunikációs készség
  • Megbízhatóság, önállóság, pontos és precíz munkavégzés
  • 3+ éves releváns szakmai tapasztalat
  • Csapatjátékos attitűd
  • Együttműködő készség

Előnyt jelent:

  • Banki informatikai folyamatok ismerete
  • ServiceNow rendszer ismerete

Munkavégzés helyszíne: 1023. Budapest Lajos utca 23-31.

Incidens és probléma menedzser

Budapest
Full time
3 - 5 years of experience
Vocational school

Published on 27.02.2020