Skip to main content

HR Operations Support Specialist

Dinamikusan bővülő globális HR Operations Support csapatunkba keressük új munkatársunkat HR Specialista munkakörbe. Csapatunk az NI globális HR és vezetői szervezetét támogatja széleskörűen, kapcsolatot tart a munkavállalókkal, részt vesz folyamatok kialakításában és üzemeltetésében illetve a folyamatos fejlesztésben.

A HR Specialista támogatja a szervezetet kiválasztással, beléptetéssel, belső változásokkal kapcsolatos teendők ellátásával. A munkatárs továbbá együttműködik a HR szervezeten belül Business Partnerekkel, munkavállalókkal és vezetőkkel az NI nemzetközi irodáiból, illetve a HR szervezetet támogató egyéb csapatokkal.

Főbb felelősségek:

  • Munkavállalókat érintő adminisztratív folyamatok kialakítása és üzemeltetése,
  • Az alábbi területekhez kapcsolódó szervezési és kommunikációs feladatok ellátása:
  • Beléptetéshez szükséges folyamatok és kapcsolattartás az NI leendő munkavállalóival
  • Belső szervezeti változások nyomonkövetése és adminisztrációja
  • Munkavállalói igazolások és szerződések készítése
  • Kompenzációs feladatok utánkövetése
  • Professzionális HR támogatás külföldi vezetőinknek és munkatársainknak
  • Riportok és kimutatások készítése
  • Munkavállalói esetekhez kapcsolódó kapcsolattartás a cég egyéb támogató funkcióival, úgymint pénzügy, utazási csoport, stb.

Elvárások:

  • Erős, tárgyalóképes angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt)
  • Legalább BSc végzettség vagy egyenértékű szakmai tapasztalat
  • Legalább 2 év szakmai tapasztalat nagyvállalati környezetben, Shared Services vagy HR területen
  • Tapasztalat riportok készítésében
  • MS Office alkalmazások ismerete, MS Excel gyakorlott használata
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, szolgáltatás menedzsment szoftverek ismerete előny
  • HR folyamatok/funkciók ismerete előnyt jelent
  • Proaktivitás, képesség önálló munkavégzésre és csapatmunkára, valamint külföldi csapattagokkal való kapcsolattartásra
  • Képesség bizalmas információkkal való munkavégzésre
  • Precizitás, megbízhatóság
  • Rendszerszemlélet, jó kooperációs készség
  • Jól szervező, agilis személyiség

HR Operations Support Specialist

Hajdú-Bihar
Debrecen
Full time, Apprenticeships
1 year
Bachelor
Master

Published on 11.06.2021

Share this job now