Skip to main content

Similar jobs like this one

HR generalista

  • Toborzás-kiválasztási folyamatok koordinálása, interjúk lebonyolítása
  • Oktatások, képzések szervezése
  • A bérszámfejtés támogatása, riportálás
  • Teljesítményértékelési rendszer működtetése
  • Munkavédelemmel és belső előléptetési rendszerrel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
  • Munkavállalókkal és partnerekkel való kapcsolattartás
  • Vállalati rendezvények megszervezésében való aktív részvétel
  • Projekt jellegű feladatok ellátása

Elvárások / Requirements

  • Felsőfokú végzettség
  • 2-3 éves, HR területen szerzett tapasztalat
  • Aktív, erős, folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Erős Excel ismeretek

Amit nyújtunk / Benefits
Amit a partnerem kínálni tud a munkádért cserébe:

  • Izgalmas, változatos feladatokat és egy támogató, profi csapatot
  • Rugalmas munkaidő-beosztást
  • Az alapbéren felül pedig 13. és 14. havi bérre és cafetériára is számíthatsz