Skip to main content

HR és irodai asszisztens

Partnercégünk, több mint 100 éves múlttal rendelkezik a tisztítószerek fertőtlenítőszerek gyártásában. Fontos számukra az erőforrás-felhasználás csökkentése ezzel csökkentve a vállalkozások környezeti hatását. Ezen felül alapos tudásuk és szakértelmük segítségével hozzájárulnak, hogy a vállalkozások megfeleljenek az egészségügyi és élelmiszerbiztonsági előírásoknak.

Feladatok:

  • Látogatók fogadása, bejövő hívások kezelése
  • Számlák letöltése az online felületekről (Tsystems, Telenor, Metro), elküldés a számlázási osztálynak
  •  Az iroda  napi működésének támogatása
  • Vásárlási igények előkészítése az Ariba rendszerben az egyes irodai kellékek tekintetében
  • HR adminisztráció (T&A és ünnepek nyomon követése, a Cafeteria munkavállalói juttatások adminisztrációja)

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • 2 éves adminisztrációs tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban is

Munkaidő

  • Hétfő és péntek között heti 40 órában

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Béren kívüli juttatások
  • Kulturált irodai környezet
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fiatalos csapat

Jelentkezés

Kérjük, hogy szíveskedjen kitölteni a lenti űrlapot és kattintson a "jelentkezem" gombra!

HR és irodai asszisztens

Pest
Full time

Published on 30.06.2020