Skip to main content

HR MUNKATÁRS (TB ÜGYINTÉZŐ FELADATOKKAL)

Követelmények:

  • TB és bér ügyintézői végzettség,
  • 2-3 éves HR-es tevékenységek támogatásában való jártasság,
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret (kiemelten excel),
  • Alapszintű angol nyelvtudás,
  • Gyártó cégnél szerzett HR-es tapasztalat. 

Előnyök:

  • NEXON és/vagy SAP ismerete,
  • Multinacionális gyártó környezetben való jártasság előny.

Feladatok:

  • Társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ellátása,
  • Munkaidő nyilvántartáshoz és bérelszámoláshoz kapcsolódó részfeladatok ellátása,
  • Beléptetés – kiléptetés támogatása és adminisztrációja,
  • Munkaügyi adminisztráció (szerződések, nyilatkozatok, igazolások, személyügyi nyilvántartáshoz kapcsolódó adminisztráció),
  • Munkatársak személyügyi kérdéseinek, problémáinak kezelése,
  • Szervezési feladatok ellátása, tréningek és egyéb munkahelyi események támogatása, rendezvények szervezése, 
  • HR-es tevékenységek támogatása,
  • Riportok és napi/heti/havi kimutatások készítése,
  • Pályázatokhoz kapcsolódó szervezési és nyilvántartási feladatok,
  • Dolgozói ellátmányok (munkaruházat, öltözőszekrény, belépőkártya, stb) kezelése.

Juttatások:

  • Rugalmas munkaidő,
  • Bejárás támogatás,
  • Cafetéria,
  • Családias, barátságos légkör,
  • Munka és magánélet egyensúlyát támogató környezet,
  • Stabil és hosszútávú munkalehetőség egy biztos alapokon álló, nemzetközi vállalatnál.

Egyéb információk:

  • Munkavégzés helye: Siófoki ipari park (M7 autópálya lehajtótól 5 perc, Székesfehérvártól 20 perc).

Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el számunkra magyar nyelvű önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva! 

HR MUNKATÁRS (TB ÜGYINTÉZŐ FELADATOKKAL)

Somogy
Full time

Published on 04.05.2021

Share this job now