Skip to main content

German speaking Service Delivery Manager

  • Olyan jelölteket várunk, akik a jövőben, részben, vagy teljes mértékben felelősek lesznek ügyfelek szerződéseiért a szolgáltatás teljes folyamata során
  • Szerződések pénzügyi irányítása
  • Jó ügyfélkapcsolat  kiéptése és elégedettség fenntartása
  • Complaint és Compliance management
  • A szolgáltatás irányítása a szerződésbe foglaltaknak megfelelően
  • Folyamatok folyamatos fejlesztése
  • A szervezeti egység vezetése mátrixban szervezetben
  • Claim management
  • Új értékesítési lehetőségek keresésea

Elvárások / Requirements

  • Folyékony német nyelvtudás
  • Angol nyelvtudás előny, de nem feltétel
  • Széleskörű és speciális ismeretek megléte, valamint több évnyi tapasztalat munkamódszerek, folyamatok terén, ügyfélközpontúság, ismeretek jogi szerződések terén, üzleti, gazdasági valamint vezetői ismeretek
  • Önálló munkavégzés és korábbi tapasztalatok integrálásának képesége
  • Nemzetközi előírások ismerete
  • Széleskörű ismeretek szolgáltatások biztosításáról és ITIL ismerete
  • TOM, SLM és üzleti folyamatok ismerete

German speaking Service Delivery Manager

Budapest
Full time

Published on 26.11.2020