Skip to main content

Employee Branding Manager

Employee Branding Manager

Szívesen belelátnál egy magyar start-up cég működésébe? Szeretsz innovatív megoldásokat találni és megvalósítani? Számodra is elsődleges szempont a jó munkakörnyezet alakítása és a munkavállalói elégedettség fenntartása?

Dinamikusan fejlődő, hazai és nemzetközi piacon jelenlévő, IT biztonsággal és kibervédelemmel foglalkozó magyar tulajdonú cég keresi új lelkes csapattagját. Központi irodánk Budapesten található, valamint jelen vagyunk a Közel-keleti piacon is. Jelenlegi, több mint 30 főből álló csapatunkat különböző nemzetiségű kollégák alkotják. Küldetésünk az infokommunikációs technológia fejlődésével lépést tartva az ügyfeleink kiberbiztonsági felkészültségét, tudatosságát és reakciókészségét optimalizálni.

Amire tőlünk számíthatsz:

  • Komplex juttatási csomag
  • Közösen megtervezett, hároméves karrierterv
  • Felelősségteljes munkakör, ahol megújító ötleteid nyitott fülekre találnak
  • Személyes fejlődés, mentor program és rendszeres visszacsatolás a menedzsment részéről
  • Rendszeres csapatépítő programok az ország különböző pontjain
  • Soft skill-, nyelvi-, és egyéb tréningek, amelyek biztosítják folyamatos fejlődésedet
  • Rugalmasság a munkaidőt- és a munkavégzés helyszínét illetően
  • Fiatalos csapat tele színes egyéniségekkel
  • Bazilikára nyíló kilátás, menő iroda a belváros szívében

Mint Employer Branding Manager feladataid közé fog tartozni:

  • Tehetséges munkavállalók megtalálása és megtartása
  • Corporate Social Branding
  • Vállalati kultúra fejlesztése
  • Emberi erőforrás menedzsment (partneri együttműködések kezelése és fenntartása, szakértők allokálása)
  • HR folyamatok menedzselése (bérszámfejtés előkészítése, onboarding folyamatok kezelése)
  • Juttatási csomagok és ösztönzési rendszer fejlesztése 
  • Net Promoter Score System rendszer menedzselése

Te vagy a mi emberünk, ha:

  • Extrovertált, felelősségteljes és precíz személyiség vagy
  • Innovatív gondolkodásmódod fejleszti és előre viszi a csapatot
  • Könnyen átlátod és megérted az üzleti környezetet, egységként tekintesz a cégre és munkavállalóira
  • Magas érzelmi intelligenciával rendelkezel, és képes vagy mások fejével gondolkodni
  • Kiváló kommunikációs-, és prezentációs készséggel vagy megáldva
  • Nem ijesztenek meg a kihívásokkal teli feladatok
  • Önállóan és magabiztosan használod az irodai számítógépes alkalmazásokat
  • Magabiztosan kommunikálsz angolul írásban és szóban egyaránt
  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel (előny: pénzügy, HR, munkapszichológia)
  • Dolgoztál már legalább 3 évet hasonló munkakörben

Előnyt jelent, ha dolgoztál már start-up cégnél, vagy magyar vállalkozásnál, illetve nemzetközi környezetben, esetleg külföldön.

Employee Branding Manager

Budapest
Full time
3 - 5 years of experience

Published on 27.02.2020