Skip to main content

Customer Service Representative / Vevői kapcsolattartó

A Sanmina tatabányai telephelye 1997-óta működik, 2001-től mint Sanmina-SCI Magyarország Kft. Termékportfóliónk nagyon széles: az autóipar számára vezérlőegységekhez gyártunk elektronikai elemeket, illetve különböző multimédia-kontrollereket, ami közel ötven féle terméket jelent; a professzionális telekommunikációs eszközök, berendezések pedig több száz különböző terméket ölelnek fel. Vállalatunk az alábbi pozícióba keres munkatársat:

Customer Service Representative/
Vevői Kapcsolattartó

Munkaköri feladatok

  • Folyamatos és hatékony kommunikáció a vevővel. Riportok, jelentések készítése a vevő igénye szerint. Rendszerbe vevői adatok bevitele, karbantartása.  
  • Vevői megrendelések folyamatos ellenőrzése és nyilvántartása, egyeztetése a rendszerben lévő igényekkel
  • Számlák fizetésének egyeztetése, fizetés behajtása
  • Vevői reklamációkezelés (adminisztráció és visszajelzés)
  • Riportok készítése és segítségnyújtás a Program Managereknek
  • Belső és külső auditokon való részvétel
  • Együttműködés más osztályokkal.

A munkakör betöltéséhez szükséges ismeretek, készségek:

  • Középfokú végzettség
  • Legalább 2 év hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Vevőkkel való kommunikációs tapasztalat
  • Gyors probléma megoldási és rendszerezési tapasztalat
  • Analitikus gondolkodás
  • Erős, kommunikációs angolnyelv-tudás

Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését, kérjük küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a lenti email címre vagy  a Jelentkezés gombra kattintva.

Customer Service Representative / Vevői kapcsolattartó

Komárom-Esztergom
Tatabánya, 2800 Magyarország
Full time
2 years
Secondary school

Published on 16.01.2021