A Sanmina tatabányai telephelye 1997-óta működik, 2001-től mint Sanmina-SCI Magyarország Kft. Termékportfóliónk nagyon széles: az autóipar számára vezérlőegységekhez gyártunk elektronikai elemeket, illetve különböző multimédia-kontrollereket, ami közel ötven féle terméket jelent; a professzionális telekommunikációs eszközök, berendezések pedig több száz különböző terméket ölelnek fel. Vállalatunk az alábbi pozícióba keres munkatársat:
Customer Service Representative/
Vevői Kapcsolattartó
Munkaköri feladatok
- Folyamatos és hatékony kommunikáció a vevővel. Riportok, jelentések készítése a vevő igénye szerint. Rendszerbe vevői adatok bevitele, karbantartása.
- Vevői megrendelések folyamatos ellenőrzése és nyilvántartása, egyeztetése a rendszerben lévő igényekkel
- Számlák fizetésének egyeztetése, fizetés behajtása
- Vevői reklamációkezelés (adminisztráció és visszajelzés)
- Riportok készítése és segítségnyújtás a Program Managereknek
- Belső és külső auditokon való részvétel
- Együttműködés más osztályokkal.
A munkakör betöltéséhez szükséges ismeretek, készségek:
- Középfokú végzettség
- Legalább 2 év hasonló területen szerzett tapasztalat
- Vevőkkel való kommunikációs tapasztalat
- Gyors probléma megoldási és rendszerezési tapasztalat
- Analitikus gondolkodás
- Erős, kommunikációs angolnyelv-tudás
Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését, kérjük küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a lenti email címre vagy a Jelentkezés gombra kattintva.