Skip to main content

test-header

Customer Service Officer
test-header

Úgy érzed, hogy szívesen hozzájárulnál a MOL Csoportszintű Ügyfélszolgálat sikereihez, jövőképének megvalósításához? Szeretnél modern, kényelmes környezetben dolgozni? Szakmai fejlődési lehetőségeket, karrierutat, kihívásokat keresel?

Ha a fenti kérdésekre IGEN a válaszod, akkor várjuk jelentkezésedet!

 

MOL Group DS Value Chain Management / Customer Care / Customer Service szervezet kollégát keres a következő munkakörbe:

 

Csoportszintű Ügyfélszolgálati munkatárs

Munkavégzés helye: 

  • Tiszaújváros

1 éves határozott idejű szerződéssel

 

 

A munkakör célja:

  • Komplex szakmai támogatás a napi export-import rendelések kezelésében, a Vevők és az Üzleti területek elvárásainak megfelelő minőségben. 

 

Feladatok:

  • rendelések operatív kezelése, adatainak rögzítése, ellenőrzése
  • szállítmányok nyomon követése
  • teljesítések naprakész követése
  • számlázási folyamatok támogatása
  • társszervezetekkel való operatív kapcsolattartás, egyeztetés
  • üzletkötői munka támogatása
  • reklamációkezelés

Követelmények:

  • felsőfokú végzettség vagy felsőoktatási szakképzés releváns területen
  • 1-2 év releváns szakmai tapasztalat
  • középfokú angol nyelvtudás
  • precizitás
  • O365 ismerete (power point, excel magabiztos ismeret)

Képességek / készségek:

  • jó kommunikációs készség
  • problémamegoldó készség
  • sokoldalú és támogató csapatjátékos
  • nyitott és rugalmas
  • proaktív hozzáállás

Előnyt jelent: 

  • export-import bonyolítás/külkereskedelem területen szerzett gyakorlat
  • SAP rendszer ismerete

Amit mi tudunk nyújtani:

  • Hosszú távú, biztos munkahelyet,
  • Jó csapatot, folyamatos fejlődési lehetőséget,
  • Karácsonyi jutalmat: egy havi alapbérnek megfelelő összeg,
  • Cafatériát: számos juttatási forma választható évi bruttó 800 000 Ft értékben,
  • Élet- és balesetbiztosítást a munkaviszonya teljes időtartama alatt,
  • Egészségbiztosítást – magánegészségügyi ellátás: Széleskörű járóbeteg ellátás és alapvető éves szűrések alanyi jogon exkluzív magánklinikákon és egészségügyi intézményekben, támogatva a tudatos egészségmegőrzést,
  • Wellbeing juttatásokat: egészségmegőrzés, pénzügyi tudatosság és tervezés, közösség és támogatások minden élethelyzetben,
  • Munkába járási támogatást,
  • Céges okostelefont (iPhone),
  • Kedvezményes céges mobil flotta csomagot, ami kiterjeszthető családtagokra is,
  • Próbaidő után kedvezményesen tankolhatsz a MOL töltőállomásokon és ezt kiterjesztheted a családtagokra is,
  • Szakmai kihívásokat és előre lépési lehetőséget vállalaton belül,
  • Inspiratív légkört.

A MOL Csoportnál tudjuk, hogy erősségünk a sokszínűségben rejlik. A kiválasztási eljárás során minden megfelelő képesítéssel és munkatapasztalattal rendelkező pályázónak egyenlő esélyeket biztosítunk az életkorra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre, szexuális irányultságra, vagy etnikumra való tekintet nélkül. A MOL Csoportnál mindenki számít.

Ha a toborzási folyamat bármelyik lépésénél a megváltozott munkaképességével kapcsolatos speciális igénye van, kérjük, jelezze ezt a toborzó csapatunknak! Szívesen segítünk.

Customer Service Officer

Tiszaújváros
Full time
3 - 5 years of experience

Published on 06.02.2025

Share this job now