Skip to main content

Customer Service Intern

BP a világ egyik legnagyobb energiavállalata: nap mint nap ügyfelek millióit szolgálják ki hat kontinens több mint 100 országában. Főbb tevékenységei közé tartozik a feltárás, előállítás, olajfinomítás és értékesítés; valamint egyre szélesebb körben foglalkoznak alternatív energiával is.

Feladatok:

  • Ügyfélszolgálattal kapcsolatos operatív feladatok ellátása 
  • Ügyfélkérések adatainak különböző rendszerekbe való bevitele és nyomon követése a beérkezéstől a befejezésig 
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás interneten és telefonon: rendeléskezelés, vevők panaszainak azonosítása és kezelése

Elvárások:

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Erős angol nyelvtudás szóban és írásban 
  • Gazdasági szakon, legalább a harmadik szemeszterben lévő tanulmányok
  • Microsoft Office felhasználói szintű ismeretek

Munkaidő

  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség
  • Heti 35-40 óra vállalása megbeszélt beosztás szerint (amerikai ügyfelek miatt éjszakai műszak is)
  • A járványügyi helyzet miatt kéthetes váltásokban történik a munkavégzés az alábbi beosztások szerint:
    • 14:00-22:30
    • 15:30-00:00
    • 10:00-18:30

Amit kínálunk

  • Br. 1500 ft/óra
  • Multinacionális munkakörnyezet
  • A BP saját kávézójában, a Playzone-ban bármikor megihatsz egy finom kávét
  • Modern iroda pihenőszobákkal
  • Szakmai fejlődési lehetőség 
  • Gyakornoki csapatépítő programok
  • Állásbörzéken való részvétel
  • Céges laptop
  • Home office lehetőség: csapattól függően heti 2 nap

Jelentkezés Amennyiben számíthatunk Rád, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésével és doc vagy pdf formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.

Customer Service Intern

Budapest
Part time

Published on 26.11.2020